Coulance niet ontvangen | NS Community
beantwoord

Coulance niet ontvangen

  • 23 March 2023
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

 

 

 

 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Erryt NS 23 March 2023, 21:37

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Dit is niet de chat. Die vindt u door op deze pagina op de knop Chat met NS te klikken.

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met zaken rondom terugbetalingen.

Hallo Kilic en welkom bij de NS Community,

 

Ik heb de afbeelding verwijderd voordat iemand misbruik maakt van de gegevens die erin staan. Dit is een openbare community waar reizigers elkaar onderling helpen. Je kan het beste de afbeelding via onze chat, Facebook of Twitter naar ons toesturen. Indien je dit via een social media kanaal doet kan je dit het beste via een privébericht doen. Mijn collega's zullen je dan verder helpen. Laat je ons weten of het is gelukt?

Reputatie 7
Badge +3

waarna ik gebruik heb gemaakt van de coulance regeling.

Zo werkt het natuurlijk niet. Er is niet zo'n regeling waar je “gebruik van kunt maken". Je kunt vragen of een boete kwijtgescholden kan worden, en in sommige gevallen gebeurt dat ook. Maar het is natuurlijk geen recht.

Dat gezegd hebbende, als de klanteNService eerder heeft gezegd dat ze het kwijt zullen schelden en je je geld terug zult krijgen, moeten ze dat natuurlijk ook wel doen. Het is wel zo dat het tegenwoordig bij NS erg lang kan duren voor je je geld terug krijgt.

 

Reageer