Emailadres ns | NS Community
beantwoord

Emailadres ns

  • 2 November 2017
  • 7 reacties
  • 15572 Bekeken

hi ik heb gister een email gestuurd met een vraag over mijn gegevens van mn abo naar info@ns.nl. Is dit emailadres nog werkende? Zo nee, waar kan ik voor snel antwoord mijn vraag heen mailen?
groet Souad
icon

Beste antwoord door Chiel NS 2 November 2017, 20:29

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
In zijn algemeenheid is een email sturen het minst effectief van alle contactmogelijkheden. Twitter is doorgaans snel.
ja maar ik persoonlijke gegevens nodig, dus vandaar dat ik email het beste vind ivm privacy. overigens heb ik geen twitteraccount..
Reputatie 3
Badge
ja maar ik persoonlijke gegevens nodig, dus vandaar dat ik email het beste vind ivm privacy. overigens heb ik geen twitteraccount.. Dan zou ik even kijken naar de overige Contactmogelijkheden Ik zou de live chat gebruiken of gewoon even bellen naar 0307515155 hoe snel je geholpen wordt is afhankelijk van de drukte. Facebook zou ook nog kunnen als je daar een account hebt. Dit kan je via een privébericht doen als er persoonsgegevens doorgegeven moeten worden. Een email sturen is echt af te raden aangezien er al een lange tijd een achterstand is in het beantwoorden van mails.
Goedenavond souadj,

Als je ons een bericht stuurt via het contactformulier, pakken we dat als email op. Wat de medeforumleden hierboven aangeven klopt wel, dus hou dat in je achterhoofd. Behandelingstijd van een contactformulier ligt hoger dan de andere kanalen.

Sommige mensen hebben (of willen) geen facebook en twitter. Chatten is ook niet aan te bevelen en per telefoon zou ik zeggen: “Succes”. Al onze medewerkers zijn in gesprek, een ogenblik geduld alstublieft.

Gewoon een e-mail kunnen schrijven of zelfs een ouderwetse brief, zeker als er persoonlijke informatie in komt te staan. Is dat nou zo moeilijk voor de NS?

Reputatie 7
Badge +3

Sommige mensen hebben (of willen) geen facebook en twitter. Chatten is ook niet aan te bevelen en per telefoon zou ik zeggen: “Succes”. Al onze medewerkers zijn in gesprek, een ogenblik geduld alstublieft.

Gewoon een e-mail kunnen schrijven of zelfs een ouderwetse brief, zeker als er persoonlijke informatie in komt te staan. Is dat nou zo moeilijk voor de NS?


Een email sturen naar NS was niet zo'n probleem maar de afhandeling wel. NS had een maandenlange achterstand in beantwoording van emails en is daarom gestopt met bereikbaarheid via email. Hetzelfde geldt voor contactformulieren, die zul je ook niet vinden op de NS website.

Reputatie 7
Badge +1

Voor degenen die hiermee niet op de hoogte zijn: ik had heel lang geleden zoń hotmail, die gekraakt is, dwz gekaapt als bestaand adres, niet de inhoud. Ik gebruik hem nu vooral als spamvanger maar je wilt niet weten wat er aan bagger en phising etc. binnenkomt op een ooit als zodanig bekend geraakt @mailadres. Laat staan bij een publiek gemaakte. Of bvb op slecht beveiligde fora-wat die Russky daar allemaal niet aan opwindends zoals geheel echte nep-passports of driving permits van wel 123 landen etc. wil je ook niet geloven.

Elk bedrijf dat dit heeft ervaren heeft een beperkte contactmogelijkheid op hun site. Maar mij ontgaat tot heden nog steeds wat nou eigenlijk hierbij het verschil is tussen die chat en een contactformulier. Als een van de andere vaste volgens hier iets meer van weet?

Reageer