beantwoord

emailadres NS klantenservice

• 20 augustus 2020
  • 9 reacties
  • 958 Bekeken

Ik heb via chat een klacht ingediend, maar chat reageert binnen 3 uur niet. Ik wil de klacht nu indienen via email. Wie weet email adres NS klantenservice? 

icon

Beste antwoord door Tochjo 20 augustus 2020, 14:10

De klantenservice van NS is niet bereikbaar per e-mail. Op deze pagina kunt u zien op welke manieren u wel contact kunt opnemen met de klantenservice. Op deze pagina leest u meer over het indienen van een klacht.

Bekijk origineel

9 reacties

Badge +3

De klantenservice van NS is niet bereikbaar per e-mail. Op deze pagina kunt u zien op welke manieren u wel contact kunt opnemen met de klantenservice. Op deze pagina leest u meer over het indienen van een klacht.

Hallo MM1950 en welkom bij de NS Community,

Wat spijtig dat dit is gebeurd. Het is momenteel wel druk, maar niet zo druk dat een antwoord 3 uur op zich laat wachten. Zoals Tochjo al aangaf hebben wij hier geen e-mailadres voor. Je kan alle onze andere kanalen die in de link staan bewandelen om de klacht door te laten zetten.

Het is al maanden erg druk op deze de chat afdeling en reacties zijn altijd pas na een uur met excuses voor de drukte. Deze smoezen ben ik zat. NS dient er voor te zorgen dat binnen 10 minuten op een chatvraag wor wordt gereageerd.

Vanwege mijn afwezigheid kan ik dat niet bevestigen of ontkennen, maar momenteel krijg je binnen een half uur een antwoord. 

Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag van 11:40

Dan gaat er iets mis. Zou je een nieuw bericht in de chat willen sturen? Zodoende moet je binnen een half uur antwoord krijgen.

Flink balen bij NS, ben al uren bezig om antwoord te krijgen. NS moet er voor zorgen dat er voldoende mensen op de chatafdeling zijn, of de chatfunktie uitschakelen, zoals ook al klachten formulier is verdwenen. 

Fietstas van fiets gestolen op NS Klarenbeek

Reputatie 7
Badge +3

Fietstas van fiets gestolen op NS Klarenbeek

Aangigte doen bij politie en als dit in een bewaakte NS stalling is gebeurd dan kun je telefonisch via Twitter Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Reageer