Fiets gestolen uit "bewaakte" stalling | NS Community
beantwoord

Fiets gestolen uit "bewaakte" stalling

  • 1 November 2022
  • 1 reactie
  • 177 Bekeken

Mijn e-bike is op donderdagavond 20 oktober jl. gestolen vanuit de “ bewaakte” fietsenstalling in Bilthoven. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en die zullen de camerabeelden opvragen. Hoe kan ik mijn schade verhalen? Op de NS site is dit erg onduidelijk en via de chat krijg ik geen reactie :( 

In juli jl. is de accu van mijn fiets gestolen vanuit dezelfde stalling. Ik heb toen alle benodigde documenten opgestuurd. In antwoord hierop kreeg ik een mail dat ik ook de nota van de fietsenmaker voor een nieuwe accu moest mailen. Tot op heden weer niks gehoord. als ik een reply geef op de mail van de medewerker van de NS, krijg ik een melding dat het een no-reply adres is. Het adres is NS klantenservice@ns.nl. Ik zou heel graag antwoord willen krijgen op beide vragen.

icon

Beste antwoord door Lorena NS 1 November 2022, 19:19

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hi Bram Jansen en welkom bij de NS Community!

Jeetje, wat ontzettend vervelend dat na de accu, nu ook jouw e-bike is gestolen! Ik zou je adviseren om nogmaals te proberen om te reageren op de e-mail die je hebt ontvangen. Wanneer je het onderwerp van jouw e-mail niet aanpast, zou dit geen probleem moeten zijn. Daarbij zou je dan direct de situatie over de e-bike bij kunnen sturen. Mocht het toch niet lukken om te reageren, kun je een nieuwe mail sturen naar info@ov-fiets.nl. Dan zal jouw mail ook bij de juiste afdeling uitkomen.

Reageer