beantwoord

GELD TERUG

  • 24 October 2022
  • 1 reactie
  • 140 Bekeken

Hi,

 

Op 22 oktober heb ik een retourticket gekocht van Breda naar Amsterdam. Ik heb een ticket gekocht omdat ik mijn OV nergens kon vinden. Onderweg naar het station kreeg ik bericht dat mijn huisgenoot Corona heeft en ik ben dus helaas niet meer naar Amsterdam geweest.

 

Het ordernummer is 527409**, ik zou graag mijn geld terug willen.

 

Het ticket is besteld op <aangepast door moderator> onder de naam Bart Vrinten

 

Met vriendelijke groet,

Bart Vrinten

 

 

icon

Beste antwoord door Tochjo 24 October 2022, 11:00

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Alleen als u het e-ticket nog niet gedownload hebt en niet in de app hebt geladen, kunt u voor terugbetaling contact opnemen met de klantenservice. Hebt u het ticket al gedownload of in de app geladen, dan is er niets meer aan te doen, omdat NS niet kan controleren of er niet toch mee gereisd is. Zou u uw geld terug kunnen krijgen, dan had u gratis kunnen reizen. Zou u de datum kunnen wijzigen, dan zou u twee dagen kunnen reizen voor de prijs van één.

U zou als u het ticket al gedownload hebt of in de app hebt geladen, hoogstens nog rechtstreeks contact kunnen opnemen met de klantenservice om te zien of men uit coulance bereid is u tegemoet te komen, maar ik zou daar niet te veel van verwachten.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Houd bij online contact rekening met een reactietijd van enkele dagen.

Reageer