beantwoord

gevonden voorwerpen

  • 17 October 2022
  • 6 reacties
  • 358 Bekeken

Kreeg bericht dat mijn rugtas met digitale camera A 6000 van Sony en toebehoren 

( oplader extra accu extra geheugen kaartje van 32 GB en wat snoertjes  en een klein zak lampje )

ook zitten er nog wat pleisters in .

op service balie ligt in A-Dam centraal afdeling balie ASD 

Het is fijn om te horen dat er toch nog eerlijke mensen zijn 

ik ben helaas de 19/10 niet thuis omdat wij dus op vakantie zijn in Italië t/m 22/10

u kunt de rugzak wat mij betreft gelijk opsturen naar mijn huis adres kosten hiervan ,waar kan ik dit bedrag op storten welke rek.?

 

ook zou ik graag een telf.Of naam verkrijgen van degene die dit eerlijker wijs heeft gebracht bij jullie ?

als dit mogelijk is ?

u kunt het geheel opsturen naar 

D.de Groot 

telf mob  

graag hoor ik wat er verder gebeurt 

hopend u voldoende informatie te hebben gegeven hiervan 

ref nr. Van ontv. Mail van NS 

 

 

icon

Beste antwoord door MoDe 17 October 2022, 09:19

Bekijk origineel

6 reacties

Dit is geen Klantenservice kanaal maar een openbaar forum waar reizigers discussiëren en elkaar tips geven.

Het is dus sowieso niet verstandig om uw persoonsgegevens hier publiekelijk te vermelden. Laat staan te vertellen dat u deze week niet thuis bent, dat zou sommige mensen op een verkeerd idee kunnen brengen. Snel weghalen dus.

Reputatie 7
Badge

Een telefoonnummer krijgen van diegene die het gevonden heeft zal er ook niet inzitten. Wellicht is het mogelijk dat u de spullen na uw vakantie gewoon kan ophalen. En ja, ongelooflijk stom om uw persoonlijke gegevens hier achter te laten!

Reputatie 7
Badge +3

Gevonden spullen blijven een paar dagen op een station liggen en worden daarna naar het bureau Gevonden Voorwerpen van NS gebracht. Vandaar uit worden de spullen naar de eigenaren gestuurd. Daar zijn kosten aan verbonden.

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity, wij kunnen niet zorgen dat de spullen blijven liggen of gelijk opgestuurd worden. Ook hebben wij geen gegevens van de vinder.

Deze community is openbaar. Je hebt nu persoonlijke gegevens in jouw bericht gezet. Deze kun je binnen een uur zelf weg halen via de 3 puntjes rechts onder jouw bericht. Lukt het niet dan zal een moderator deze in de loop van de dag weghalen.

Reputatie 7
Badge +4

Het is maximaal vijf dagen.

Welkom op onze NS Community, Dik deGroot. Wat fijn dat de spullen zijn gevonden. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen met je overleggen hoe je de spullen weer terug kan krijgen. Je persoonsgegevens heb ik even uit je bericht verwijderd.

Laura .

ok bedankt heb inmiddels contact met de klanten service 

hartelijk dank 

Reageer