klacht | NS Community

klacht

  • 3 October 2022
  • 4 reacties
  • 168 Bekeken

Ik wil een klacht indienen over het moeizame contact met de klantenservice van de NS. Het duurt uren voor er iemand van klantenservice reageert, om moedeloos van te worden. Het lijkt erop dat de NS geen producten wil verkopen.

En ‘het leuke’ van een klacht indienen is dat het moet gebeuren bij de afdeling waar de klacht over gaat: namleijk de klantenservice.

Slecht service NS!


4 reacties

De NS heeft ook te maken met een enorm tekort aan medewerkers en dat is niet alleen op de treinen zo maar ook op de klantenservice.

Mijn uitcheck gemist op 25-08 j.l. al op diverse manieren gemeld, maar nog altijd geen restitutie ontvangen. Klantenservice verwijst naar ov-chipkaart.nl, die is niet bereikbaar! Kosten van 0900 nummer bellen staan in geen verhouding tot de restitutie. Machteloos ben je!

Reputatie 7
Badge +4

Bellen naar 030 7515155 is tegen lokaal tarief. Het heeft geen nut een 0900 nummer te gebruiken, het kost bakken vol geld.

Badge +3

Mijn uitcheck gemist op 25-08 j.l. al op diverse manieren gemeld, maar nog altijd geen restitutie ontvangen. Klantenservice verwijst naar ov-chipkaart.nl, die is niet bereikbaar! Kosten van 0900 nummer bellen staan in geen verhouding tot de restitutie. Machteloos ben je!

Het nummer van OV-chipkaart is 0900 0980 en dat kost je niets (behalve je gebruikelijke belkosten naar je buren, of belminuten uit je bundel). Bereikbaar ma-vr 7:00-21:30 en in het weekend 10:00-16:00

Je krijgt ze ook te spreken via 030 751 5155 en dan optie 3 (als je geen 0900 nummer kunt/wil bellen).

De vraag is waarom verwijzen ze je naar OV-chipkaart? Het zou dan ook gewoon via www.uitcheckgemist.nl kunnen immers. 🤔

Reageer