beantwoord

Klantenservice? Vergeet het maar!

  • 23 February 2023
  • 26 reacties
  • 675 Bekeken

Ruim een uur heb ik naar een bandje moeten luisteren, toen kwam er eindelijk een ontzettend onvriendelijke man die me afsnauwde en lompweg het gesprek verbrak. Zoek het maar uit klant, bel maar terug, dan kun je weer een uur voor idioot aan de telefoon hangen.

 

Ik heb problemen gehad met kopen van een ticket bij ns international. De prijs veranderde net voor ik kon betalen. 44% duurder geworden in nog geen halve minuut. Een uur later was de prijs weer terug naar het bedrag dat ik eerder zag. Telefonisch de tickets geannuleerd en nieuwe gekocht, die ik ook moest betalen. Maar nu moet ik maar zien wanneer ik mijn € 488,00 terug krijg. Vandaag gebeld, NS houdt mijn geld minimaal 8 dagen en waarschijnlijk langer vast. Misschien raar, maar ik heb niet zomaar € 488,00 over, ik heb dat geld nodig. De telefoonopnemer kon het niet schelen, hij herhaalde zo’n keer of 10 dat ik maar moest wachten en het geld voorlopig niet krijg en toen was hij weg, wel wetend dat ik niet nog een keer een uur ga wachten. Wat een lomp en onbeschoft personeel loopt bij NS rond! En wat voor dieven zijn het bij NS die geld waarop ze geen recht hebben weigeren z.s.m. terug te geven. 

icon

Beste antwoord door Erryt NS 23 February 2023, 19:35

Bekijk origineel

26 reacties

 

Reageer