misgegaan koppelen ov kaart | NS Community
beantwoord

misgegaan koppelen ov kaart

  • 9 May 2022
  • 1 reactie
  • 101 Bekeken

Kaart 3528 0400 4312 4075

was eerst ov met saldo niet geactiveerd is nu kortingskaart flexibel verrekening per bank

bij koppeling verkooppunt is er iets misgegaan ivm restitutie saldo. Daarnaast heb ik de kaart van mijn man gekoppeld aan mijn kaart waarvan ik nu niet weet of dit is gelukt.

met vriendelijke groet MFG Hoeben-Geelen

icon

Beste antwoord door Lorena NS 9 May 2022, 09:50

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Margotheo en welkom bij de NS Community! 

Ik raad je aan om hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice. Ze kunnen dan met je meekijken naar je abonnement en de OV-chipkaart. Wanneer je een NS Flex abonnement bij de automaat activeert, zou ook de verrekening voor het saldo moeten plaatsvinden. Dit kan dan ook voor je nagekeken worden.

Reageer