ns hartkloppingen? | NS Community
beantwoord

ns hartkloppingen?

  • 17 December 2021
  • 15 reacties
  • 2766 Bekeken

Hallo! Ik vroeg me af of iemand het nshartkloppingen Twitter/tumblr account nog beheert! Aangezien deze vraag moeilijk door de community kan worden beantwoord probeer ik het in deze categorie. 
(ps ik bied me aan als nieuwe beheerder, ik heb ervaring in de talen en met social media)

icon

Beste antwoord door JurgenH 17 December 2021, 22:59

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +1

@Evayeah bood zich destijds aan als nieuwe beheerder:

(ps ik bied me aan als nieuwe beheerder, ik heb ervaring in de talen en met social media)

Ik zie mogelijkheden 😉

Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent, Evayeah! Ik denk dat je het beste een mail naar hartkloppingen@ns.nl kan sturen.  

Happy one year to this post! Ik mis NSHartkloppingen nog elke dag met heel m’n hart. Groetjes 

Reputatie 7
Badge +1

Je hebt dit topic nu twee keer aangemaakt:

Het lijkt mij verstandig om één van de twee aan te houden als main topic.

p.s. geduld is een schone zaak. Moderators van NS komen regelmatig langs en die kunnen je vraag vast beantwoorden als anderen er zo snel geen antwoord op weten 🙂.

My bad! Ik was een beetje te enthousiast gisteravond :)

Heb intussen niks terug gehoord van ns. Andere tips?

Reputatie 6
Badge +2

Jammer dat je nog geen reactie hebt ontvangen. Ik heb de vraag intern uitgezet en hoop snel terug te zijn met een antwoord voor je!

@Lorena NS sorry voor mijn late antwoord en dankjewel dat je er voor me achteraan bent gegaan! Ik vroeg me af of het account nog wordt ge-update, aangezien de laatste post ergens in augustus 2021 is geplaatst! 

Hey Evayeah!

Helaas is het account op dit moment niet actief. We gaan kijken of we het formulier eventueel offline kunnen halen en of we hier een opmerking over kunnen plaatsen online.

@Aurora NS ah ik zou het heel jammer vinden als het offline wordt gehaald! Is het een tijdelijke stop of houdt het helemaal op? (En ik bied me nog steeds graag aan 😇)

@Maxime NS Thanks voor het advies! Ga ik zeker doen!

Reputatie 6
Badge +2

@Aurora NS ah ik zou het heel jammer vinden als het offline wordt gehaald! Is het een tijdelijke stop of houdt het helemaal op? (En ik bied me nog steeds graag aan 😇)

We hebben doorgekregen dat er voorlopig niets actiefs met het account gedaan zal worden. Dus het lijkt erop dat het account niet definitief gestopt is. 

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Evayeah! Het account wordt nog wel door iemand beheert. Is er iets dat je erover wil weten? Want dan kan ik het bij de juiste persoon eventueel voor je navragen.

Happy one year to this post! Ik mis NSHartkloppingen nog elke dag met heel m’n hart. Groetjes 

Saaaaaame🥺

Reputatie 7
Badge +3

Er was nog wel een initiatief https://nshartkloppingen.tumblr.com/, maar dat lijkt niet meer echt onderhouden te worden.

Er is nog wel https://www.treinflirt.nl/

Reageer