tas nog steeds kwijt opsporingsverzoek 8001812924 | NS Community
beantwoord

tas nog steeds kwijt opsporingsverzoek 8001812924

  • 30 January 2023
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

Beste NS

21ste januari 2023 ben ik tussen breda prinsenbeek en rijswijk mijnwerktas verloren,

het gaat om een blauw bruine quechua rugtas met mijn werkspullen erin, er hing een zwarte petzl helm aan en zat wat gereedschap in voor steigerbouw en daarnaast mijn persoonlijke klimpak valbeveiliging en positioneringshaken, aangezien deze belangrijk zijn voor mij zou ik graag wat sneller iets horen als binnen 3 weken en eventueel weten waar gevonden voorwerpen heen worden gebracht.

met vriendelijke groet. R

icon

Beste antwoord door Anonymous 30 January 2023, 17:37

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge

Heeft u bericht gekregen dat uw spullen gevonden zijn?

Gevonden voorwerpen gaan uiteindelijk naar het depot in Utrecht, echter kun je daar niet afhalen.

Als voorwerpen gevonden worden door NS personeel dan worden deze aangemeld als gevonden voorwerp waarbij ook een omschrijving wordt meegegevn en dan gaat het de computer in met het vindnummer.  De NS medewerker neemt de spullen dan mee tot een station met een inleverpunt en waar de medewerker voldoende tijd heeft om dit in te leveren. Lukt dit onderweg niet dan gaan spullen mee naar de standplaats van de medewerker en worden daar ingeleverd.  Dit kan dus door het hele land zijn.

De spullen worden dan gedeponeerd in een gevonden voorwerpen container die regelmatig geleegd wordt waarna de spullen naar het depot in Utrecht gaan. In de tussentijd is het niet mogelijk om de spullen uit de container te halen aangezien deze afgesloten zijn.

U kunt altijd nog even bellen of er al wat bekend is over uw spullen naar de afdeling gevonden voorwerpen.

Reageer