Tas verloren sprinter Almere Oostvaarders vrijdag 18 maart | NS Community

Tas verloren sprinter Almere Oostvaarders vrijdag 18 maart

  • 19 March 2022
  • 5 reacties
  • 124 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Hoi, Ik ben mijn tas verloren in de sprinter vertrektijd vanaf Amsterdam Zuid 23.34 uur naar Almere Oostvaarders op vrijdag 18 maart 2022. Ik ben op station Almere Poort uitgestapt. Het gaat om een zwarte kleine Adidas sporttas. Inhoud bestaat uit kleding,  elektrische tandenborstel,  make-up, toiletartikelen en zonnebril. Ik hoop dat iemand de tas gevonden heeft. Groetjes, Naomi


5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U moet een formulier invullen. De voorwerpen worden doorgaans afgegeven op het eindstation door de conducteur. Bel zodra u het formulier heeft ingevuld. De helft van de voorwerpen komt terug. Alles wat wordt gevonden wordt na afgifte in een realtime database gezet.

Hier  vindt u nog veel informatie, en het formulier.

 

De kans dat een eventuele vinder dit hier leest, is niet groot, al snap ik dat u het probeert.

 

Als u het meteen ontdekt had zodra u de trein had verlaten dan had u op het andere perron kunnen wachten tot de trein terug reed naar Hoofddorp, deze trein keert nml. op Oostvaarders.

 

Nu is het beste om Thom zijn advies op te volgen, het kan even duren voordat uw spullen geregistreerd en in Utrecht zijn omdat dit zeer waarschijnlijk via een van de opstelterreinen gaat en de gevonden voorwerpen daar wat langer blijven liggen voordat ze naar het centrale punt in Utrecht gaan.

Dank voor jullie reacties Thom en Jeroen. Inmiddels heb ik het formulier ingevuld en ook gebeld met de NS. Nu maar hopen dat iemand m heeft gevonden. 

Hello 

I live in Emmen, and I went to Amsterdam by car, and after that I wanted to go back to Emmen, but by train ,unfortunately, I forgot my card, knowing that I have a subscription vrijweekend, and I asked the information office if he could give me a solution, and he said  I have to buy a return ticket and then I fill out a form to get the money back. I hope you can help me by sending the form.

 

Met Vriendelijke Groeten 

Badge +3

You can find more information about your situation on this page, and the form by clicking on the blue button Request a refund. The form’s in Dutch only, unfortunately.

Reageer