uitchecken gemist | NS Community
beantwoord

uitchecken gemist

  • 1 April 2022
  • 3 reacties
  • 177 Bekeken

Hallo,

Uw service is zooo ingewikkeld. Ik heb een uitcheck gemist op Schiphol. Vanwege grote verstoringen daar ben ik niet verder gekomen dan Schiphol maar vergeten uit te checken. Nu ben ik voor Nieuw Vennep belast door jullie. Klein verschil maar ik denk ik regel het toch even. Dat blijkt onmogelijk! Tip: zorg dat ik in mijn NS account dit zelf kan regelen zonder contact met u op te hoeven nemen. Contact met u opnemen is echt een onmogelijke zaak.

Dit moet te regelen zijn.

Ellen Sijbring

Rijsenhout

icon

Beste antwoord door Jan Haverkamp 2 April 2022, 07:43

Bekijk origineel

3 reacties

Neem contact op met de Klantenservice. Wij kunnen dat niet voor u regelen. Zelf aanpassen kan niet, maar via de Klantenservice is het makkelijk.

Badge +3

Ik vermoed dat het helemaal niet zo makkelijk is om een reis waar ‘het systeem’ een bestemming op heeft geplakt nog aan te passen.

Hooguit zal het verschil in kosten verrekend kunnen worden, waarbij ik aanneem dat men kan zien dat de ‘uitcheck’ op Nieuw Vennep een automatische correctie is.

Dank voor de reacties. 

Dat klopt ook en staat in het bericht: ik moet klantenservice bellen om het te corrigeren. Maar het bellen van de klantenservice is geen leuke aangelegenheid. Lange wachttijden…...

Reageer