beantwoord

verloren tas

  • 12 March 2022
  • 6 reacties
  • 219 Bekeken

Ik heb mijn tas in de intercity richting Leeuwarden laten liggen, het is een Tommy hilfiger tasje waar mijn paspoort in zit en een bos sleutels, heeft iemand deze gevonden?!

 

gr

Quinty

icon

Beste antwoord door Thom 12 March 2022, 18:46

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Vul zo snel mogelijk het formulier in op deze pagina en neem contact op met 030 7515155. Ze hebben een realtime-database, en mogelijk is die tas afgegeven in Leeuwarden, wat men meteen kan zien. U krijgt een nummer en kunt het eventueel afhalen. Dit is als een conducteur hem heeft gevonden en afgegeven. Als een parasitair ingesteld iemand hem heeft meegenomen, houdt alles op. De helft van de verloren spullen komt terug.

Klantenservice is er 24 uur per dag, nu ook.

Het is wel mogelijk dat uw paspoort wordt ingenomen door de marechaussee.

 

De kans dat de vinder dit leest, is helaas niet erg groot, al snap ik dat u het probeert.

Formulier heb ik ingevuld inderdaad, bedankt!

@Quintywillemsen  En heb je ook gebeld met de klantenservice om te achterhalen of het al gevonden is, alleen afwachten laat het vaak langer duren. Als je er zefl actief achteraan belt dan heb je vaak eerder resultaat.

Wel 1 trieste mededeling, als u tas naar Utrecht gestuurd wordt dan wordt uw paspoort doorgestuurd naar de Marechaussee op Schiphol.

Ja ben ze regelmatig aan het bellen inderdaad, bel elke dag een keer. Bedankt! 
 

daar ben ik ook bang voor

Reputatie 7
Badge +4

Probeer het zelf op te halen op het eindstation. Als het naar Utrecht gaat bent u hem zeker kwijt.

De tas is gelukkig terecht bij NS! Bedankt voor de reacties

Reageer