wintercity ontvang geen mail

  • 2 December 2022
  • 3 reacties
  • 160 Bekeken

Ik geef mijn mail door op ns wintercity Daarna melding dat ik een mail binnen 10 minuten zal ontvangen Echter die mail komt niet aan Ook komt de mail niet terecht in de spambox. Is daar een oplossing voor

 

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb hetzelfde probleem! Is er al een oplossing?

Er schijnen ook dit jaar weer problemen met wintercity te zijn. Ik had ook nog te maken met andere ict-problemen vanuit NS. In het voorjaar een nieuw account met nieuw wachtwoord genomen en wonder boven wonder kan ik nu wel meedoen. Maar of een nieuw account bij anderen zal werken?

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb hetzelfde probleem. Geen mail om mee te doen gekregen, maar verwezen naar link om mee te doen. Ik heb na 2 dagen nog geen bevestigingsmail ontvangen en het ook nog met 3 andere mailadressen (na wijziging in MijnNS) geprobeerd. Daarmee ook niets ontvangen. Het enige wat klantenservice gedaan heeft is voorstellen om ander mailadres te proberen en suggereren dat het in de spam komt. Als er op 4 mailadressen niets komt en niets in de spam zit lijkt mij het probleem bij ns te zijn.

Zou fijn zijn als NS dit probleem oplost of mensen die dit treft tegemoet komt. Ik heb 2 kaarten met op beiden een betaald NS abonnement.

Ik heb hetzelfde probleem! Is er al een oplossing?

Reageer