eerste keer op de forum hier dus ik weet niet of dit goed geplaasts is!
Ik heb mij e ticket gekocht en zit op Mijn tickets te kijken, ik klik op “laden in ns app” daarna volg ik alle instucties ben naar mij mail gegaan, klik op “haal mijn e-tickets op” en ik kom terug op Mijn tickets waar ik eerst was.
maar nu heb ik nog steeds niet mijn e-ticket op mijn NS-APP staan, heb nu all meer dan een uur gewacht. Nog steeds niet binnen op de app.
ik heb well de pdf met de ticket informatie dus als dat nodig is heb ik het bij de hand
Als iemand mij hier mee kan helpen zeer graag want ik ga op reis op de 22ste van augustes.
Hallo ik had dat ook, maar mijn internetbrowser stond op “Desktopsite” na dit te hebben uitgevinkt opnieuw geprobeerd en jawel nu deed hij het wel.
Hoi Nic, welkom bij onze Community!
Wat gek! De app geeft ook geen foutmelding of iets dergelijks? Heb je het ook nogmaals eens geprobeerd of de app even verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
De PDF is in principe ook voldoende, maar deze functie zou natuurlijk gewoon moeten werken.
Hoi Nic, welkom bij onze Community!
Wat gek! De app geeft ook geen foutmelding of iets dergelijks? Heb je het ook nogmaals eens geprobeerd of de app even verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
De PDF is in principe ook voldoende, maar deze functie zou natuurlijk gewoon moeten werken.
Ik heb de app opnieuw geinstalleerd maar jammer nog steeds niks.
en ook geen fout code.
daarbij heb ik ook nu de app geaupdate maar zelfde resultaat (18:49)
kleine suggestie voor de app: mischien als je een QR code scanned in de email of gewoon een code invult in the app in de mijn ticket tab, dat je de ticket laat veschijnen?
hoor graag snell terug!
Da's gek!
Als het goed is opent de app nadat je op ‘Laden in NS-app’ hebt gedrukt en zou daar, na een korte laadtijd, het ticket direct zichtbaar moeten zijn. Welke instructies geeft hij aan nadat je op ‘Laden in app’ hebt gedrukt? Heb je het naderhand ook nog een keer geprobeerd vanaf de ‘Mijn tickets’ pagina (te openen via je e-mail)?
hij geeft deze instucties die ik all meerdere keeren heb gevolgt en gewoon niet werken, heb ook all weer geprobeert om de de ticket te laden via de email maar jammer genoeg zelfde resultaat.
dus dan ga ik naar mij mail
klik ik op of de gele knop of op de link die er onder weergeven is, stuurt hij mij op naar deze website
en dan begint de loop weer, want “Laden in NS-app” geeft die instucties weer.
De website will hem of niet laden of er is gewoon its miss met de app en de website waarbij ze niet in sync zijn en dat de info gewoon niet kan worden verstuurt.
mischien een account probleem maar dat kan niet anders had ik die mail ook niet gekeregen? te miste denk ik.
maar ik heb de pdf geprint dus ik heb de ticket.
heb ook met support gebelt en die gaven aan als dit weer gebeurt moet ik ze weer op bellen, maar ik reis bijna nooit dus ik hoop dat het probleem gewoon hier kunnen fixen.
Mischien hebben andere mensen hier ook last van.
maar ja hoor snel terug
Da's gek!
Als het goed is opent de app nadat je op ‘Laden in NS-app’ hebt gedrukt en zou daar, na een korte laadtijd, het ticket direct zichtbaar moeten zijn. Welke instructies geeft hij aan nadat je op ‘Laden in app’ hebt gedrukt? Heb je het naderhand ook nog een keer geprobeerd vanaf de ‘Mijn tickets’ pagina (te openen via je e-mail)?
Die ‘Mijn tickets’ pagina in de mail is precies dezelfde als diegene die je (werkt in ieder geval bij taal op Engels) te zien krijgt na betaling.
Wat soms werkt is om eerst de NS-app te openen en dan pas te klikken op ‘importeren’ vanuit de mail (die persoonlijke pagina).
Als het niet werkt zal er wel een storing zijn, maar als je de pdf wel kunt downloaden is dat ook prima.
Helder. Zoals Robert al aangeeft verwacht ik dat er dan een storing is. Ik lees dat je het ticket hebt uitgeprint, en daarmee kun je ook gewoon reizen. Het is dan niet per se nodig om je ticket ook in de app te laden.
Da's gek!
Als het goed is opent de app nadat je op ‘Laden in NS-app’ hebt gedrukt en zou daar, na een korte laadtijd, het ticket direct zichtbaar moeten zijn. Welke instructies geeft hij aan nadat je op ‘Laden in app’ hebt gedrukt? Heb je het naderhand ook nog een keer geprobeerd vanaf de ‘Mijn tickets’ pagina (te openen via je e-mail)?
Die ‘Mijn tickets’ pagina in de mail is precies dezelfde als diegene die je (werkt in ieder geval bij taal op Engels) te zien krijgt na betaling.
Wat soms werkt is om eerst de NS-app te openen en dan pas te klikken op ‘importeren’ vanuit de mail (die persoonlijke pagina).
Als het niet werkt zal er wel een storing zijn, maar als je de pdf wel kunt downloaden is dat ook prima.
ik heb geen “impoteren” prompt gekregen of gezien op de ns app. of bij de email. ik heb het gevoel dat ik iets gemist heb.
maar in mij ogen moeten er extra wegen komen om een e ticket op je ns app te krijgen mischien met een code die je dan invult op de app zelf die je van de email krijgt of iets in die weg..
Bij ‘importeren’ bedoelde ik de knop ‘Laden in NS-app’ die de app zou moeten openen en je ticket zou moeten importeren.
Het helpt soms om de NS app dan al eerst zelf geopend te hebben.
Een zelf in te vullen code zou een enorm lange zijn, maar een optie om het via je camera te doen (QR code op een pc/laptop of geprinte pdf) zou handig zijn.
Hallo ik had dat ook, maar mijn internetbrowser stond op “Desktopsite” na dit te hebben uitgevinkt opnieuw geprobeerd en jawel nu deed hij het wel.
Ah! Goede vondst, dank voor je reactie en welkom
Zie (voorbeeld) https://www.ns.nl/uitgelicht/jongeren-dagkaart.html die pagina toont op een telefoon/tablet met Chrome
Maar toont op een desktop/laptop (ook Chrome) die knoppen (logisch) niet
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.