Bij de invoering van de dienstregeling 2022 | NS Community
beantwoord

Bij de invoering van de dienstregeling 2022

  • 18 December 2021
  • 1 reactie
  • 112 Bekeken

Om het Corona gevaar zo klein mogelijk te houden reis ik al bijna 2 jaar op zondagmorgen en dan ook nog eens zo vroeg mogelijk naar Den Bosch, met een uitstekende verbinding. En dan komt de dienstregeling 2022.
Waarom rijdt het sprintertje van Ede-Wageningen op zondagen niet meer om 8.58 uur (zoals het jaren is geweest), maar ineens om 8.42 uur naar Arnhem? Er is daar op zondag geen 10 minuten dienstregeling om rekening mee te houden.
Het valt me op dat de NS bij veranderingen (zoals een nieuwe dienstregeling) juicht over alle verbeteringen, maar zwijgt over de verslechteringen. Ik krijg er twee aansluitings problemen bij  cadeau en naar Den Bosch een extra NS reistijd van 30 minuten, de helft erbij! En door de toegenomen drukte  minder mogelijkheid om voldoende afstand te houden. Tja.
 

icon

Beste antwoord door bahnrider 18 December 2021, 14:57

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +1

Het lijkt me toch dat van Ede naar NB-DBs de reis via Utrecht korter en veel frequenter is en vermoedleijk ook nog veel eerder mogelijk.

Het is min of meer standaard-want vooral geregeerd door die positivo PR-´managers´ om elk ietwat negatief uitpakkend bij-effect te ignoreren, maar daarvoor zijn er dan volop andere neutrale, meest door enthousiastelingen gemaakte, sites die dit wel melden.

In dit geval lijkt de positieve boodschap: U kunt nu ook op Zo al voor 9.00 in Arnhem toekomen!

 

Reageer