beantwoord

Hoe verwijder je een NS community account?

  • 23 November 2021
  • 29 reacties
  • 1045 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Helaas is het in een ander topic zo uit de hand gelopen dat ik niet meer actief wil zijn in deze community.

Ik zou graag willen weten hoe je een NS community account verwijderd. Ik kan het nergens in de instellingen vinden.

icon

Beste antwoord door Lorena NS 24 November 2021, 12:04

Bekijk origineel

29 reacties

Voor @IngridV je had één (oud, inactief en [dus] gearchiveerd) topic:

Tja, ouwe koeien dus verwijder maar? 🤣

Kleine screenshot van je bijdragen dan maar? 

Blijf gerust community/forum lid als je daar alsnog mee zit (of iets anders).

Waar kan ik het archief vinden? Zie het niet bij mijn account

Om uw eigen topics in te kunnen zien kunt u een de gegevens opvragen bij de FG van de NS. Triest maar waar. Privacy | NS 

Badge +3

Het forum/community archief is inderdaad niet in te zien voor iedereen, ook al zie je de topics wel bij zoekopdrachten. Dat kan beter inderdaad (toon ze dan niet!).

De reden is dat die topics vaak oude (en inmiddels onjuiste) informatie geven over van alles, wegens andere dienstregling, productvoorwaarden, prijzen… whatever.

Een topic waar al een jaar niet op gereageerd is mag van mij eigenlijk gewoon een ‘slotje’ krijgen (beantwoorden niet meer mogelijk). Indien alsnog actueel en relevant kan een moderator het ook gewoon weer open zetten.

Maar als je je eigen topics of oude reacties niet meer kunt inzien (terwijl je gebruikersaccount nog gewoon bestaat) gaat dat inderdaad tegen mijn gevoel in. Zelfs al is je laatste bezoek hier 5 jaar geleden!

Met privacy heeft het verder weinig te maken @Tijdvoor Het is simpelweg een keuze om oudere/verlaten topics (soms hele discussies) te archiveren.

Wie ze alsnog wil inzien kan ze toch wel vinden via Google of zo (met naam van de persoon die het liever niet wilde, wiens account verwijderd is). 🤣

@Robert B Ik geef alleen aan welke stappen je kunt ondernemen om toegang te krijgen tot je eigen topics. Dat de NS gewoon niet in staat is om een mail te sturen naar alle leden die twee jaar inactief zijn, wat Google bijvoorbeeld wel doet, is voor de kpi'tjes natuurlijk wel prettig. Denk in dat geval, dat de community het moet doen met minder dan 112.000 leden. Ben blij dat het tegen je eigen gevoel in gaat. ;) 

Als je op Erryt NS zijn naam klikt, kom je vervolgens op zijn profiel daarop kan je de gele knop aanklikken '’stuur bericht'’ om hem een privébericht te sturen.

Reageer