Skip to main content

Goedemiddag.
Hoe kan ik de boete betalen?
Gesproken met een specialist, ze zeiden dat het niet in de database staat.
Bij de kassa zeiden ze dat ik moest wachten op de brief met de post.
Het is nu een maand geleden en ik kan het niet betalen.....
Wat kan ik doen?
Groeten Natalia

Goedemiddag.
Hartelijk dank voor uw antwoord, ik zal er zeker voor betalen ... het was afgegeven aan mij en de fout was de mijne, ik nam de verkeerde route - mijn fout! Ik was niet in staat om dit aan de inspecteur mee te delen wegens gebrekkig Engels.
Kunt u mij vertellen of ik het ontvangstbewijs naar iemand moet sturen?
Met respect, Natalia

 

In het Engels? Heeft dit gebeuren plaatsgevonden in het buitenland? 

Of zou TS misschien geen Nederlands spreken en voor de berichten hier op het forum Google Translate gebruiken? 


@N.K. met het ontvangstbewijs hoef je verder niets te doen. Je kan het beste de brief met acceptgiro af kunnen wachten. Meestal is die er met 5 werkdagen, maar dat kan iets langer duren. Duurt het je te lang, neem dan zeker even contact op met onze klantenservice. Ze kunnen je dan helpen met het overmaken.


Als u NS Flex heeft, belandt een 'correctietarief' op uw reguliere factuur en wordt dit automatisch afgeschreven. Zo niet, dan klopt de mededeling dat u bericht moet krijgen en dat af moet wachten. En als dat niet komt, zou ik vooral geen slapende honden wakker maken.


Zolang u geen bericht krijgt is er niks aan de hand. En inderdaad niet meer over beginnen.


Bij een boete van NS duurt het meestal wel lang voordat je daadwerkelijk de rekening in de bus krijgt. Gewoon afwachten.

Maar jeetje wil je zo graag de boete ontvangen dan? 😖


Ik weet niet hoe het tegenwoordig is maar als dit om een UvB (uitstel van betaling) gaat waarvan je een geel briefje hebt gekregen zou een brief spoedig moeten volgen. Bij mij was dat een tijd geleden binnen enkele dagen.

Maar als ze het een maand later niet in de database kunnen vinden (kenmerk L×××××× van 6 cijfers) heb je misschien geluk en komt die brief nooit. 😅

Mocht je die brief niet willen afwachten dan kan je het bedrag overmaken naar NL61 ABNA 0603 2906 71 t.n.v. NS Groep N.V met vermelding van het kenmerk op je gele briefje.


Goedemiddag.
Hartelijk dank voor uw antwoord, ik zal er zeker voor betalen ... het was afgegeven aan mij en de fout was de mijne, ik nam de verkeerde route - mijn fout! Ik was niet in staat om dit aan de inspecteur mee te delen wegens gebrekkig Engels.
Kunt u mij vertellen of ik het ontvangstbewijs naar iemand moet sturen?
Met respect, Natalia


Goedemiddag.
Hartelijk dank voor uw antwoord, ik zal er zeker voor betalen ... het was afgegeven aan mij en de fout was de mijne, ik nam de verkeerde route - mijn fout! Ik was niet in staat om dit aan de inspecteur mee te delen wegens gebrekkig Engels.
Kunt u mij vertellen of ik het ontvangstbewijs naar iemand moet sturen?
Met respect, Natalia

 

In het Engels? Heeft dit gebeuren plaatsgevonden in het buitenland? 


Of zou TS misschien geen Nederlands spreken en voor de berichten hier op het forum Google Translate gebruiken? 

 

Weet ik veel. Je kan het Natalia vragen. 


Reageer