<begin rant>
Don’t shoot the messenger maar iemand van Webcare flapte er nog iets uit over hun bereikbaarheid:
De chat sluit inderdaad om 23.00 uur. Wij bij Webcare zijn nog tot 2 aanwezig, en beginnen morgen dan weer om 06.00 uur. Waar heb jij jouw vraag gesteld, ik zie hem niet in dit draadje terug namelijk.^IN
Clean desk policy! Alles van ‘gisteren’ (laat staan eergisteren of vorige week) zien we dus niet terug of vegen we maar weg (ik hoor het iemand als Mark Rutte bijna live zeggen!)
Dus morgen maken we een nieuwe start met nieuw elan en nieuwe (hey, toch dezelfde!?) mensen en hanteren we nieuwe procedures/voorwaarden, en dan komt het allemaal snel(ler) goed hoor!
Zie (binnenkort) de nieuwe webshop… maar tot die tijd (de 13e) wel even een dag of 4 uit de lucht…
Ga er niets om verwedden, maar denk dat de Engelse versie gewoon blijft werken.
<einde rant>
Het formulier via deze link https://svf.ns.nl/link/restitutie-storing-nl (te vinden op de pagina over de vergoeding 4 juni.
Eens kijken of @Lorena NS haar link nog kan aanpassen dan
Edit: link naar https://svf.ns.nl werkt uiteindelijk ook.
Het formulier via deze link https://svf.ns.nl/link/restitutie-storing-nl (te vinden op de pagina over de vergoeding 4 juni.
Je hebt door te proberen te reizen in ieder geval in/uitcheck die je bij jouw aanvraag kunt meesturen. Anders beroep doen op Geld-terug-bij-vertraging regeling en invullen bestemming niet bereikt.
Hi Ov-philippe,
Deze kosten worden niet omschreven, maar ik ga ervan uit dat je deze kosten voor de maandag dan ook kunt terugvragen. Je kan hiervan contact opnemen met de klantenservice of het formulier invullen. Bij het formulier kun je dan aangeven dat je de zondag niet hebt kunnen reizen en daarom maandag kosten hebt gemaakt.