Skip to main content

.

Wel heerlijk als je extra bijna 36 euro voor enkele reis betaald voor 1e klas en alsnog hele rit vanaf Arnhem-Schiphol moet gaan staan...


@mrfreeze@mrfreeze letterlijk was alles vol helaas Arnhem-Utrecht en dan overstap op Utrecht ook vol..de tijd dat überhaupt kon zitten was pas in Zuid wanneer mensen uitstappen wat overigens al niet nodig was. Was ook niet de enige..wel vervelend dat dit vaker het geval is


@MoDe geen idee trouwens zodra het vol is dan gaat iedereen natuurlijk overal staan en zitten


@MoDe geen idee trouwens zodra het vol is dan gaat iedereen natuurlijk overal staan en zitten

Ook als het vol is mag je met een 2e klas kaartje niet in de 1e klas zitten. Helaas doen mensen dat wel en moeten daardoor mensen met 1e klas kaartje staan.


Op geen enkele tussenstop stapten er mensen uit de 1e klas?


@MoDe geen idee trouwens zodra het vol is dan gaat iedereen natuurlijk overal staan en zitten

Ook als het vol is mag je met een 2e klas kaartje niet in de 1e klas zitten. Helaas doen mensen dat wel en moeten daardoor mensen met 1e klas kaartje staan.

En niemand die er naar omkijkt, controle komt er niet door deze grote drukte en zodoende blijft dit gedrag ook in stand.


Wel heerlijk als je extra bijna 36 euro voor enkele reis betaald voor 1e klas en alsnog hele rit vanaf Arnhem-Schiphol moet gaan staan...

Iedereen had 1e klaskaartje in de 1e klas?


NS verkoopt vervoerbewijzen, geen plaatsbewijzen. Een vervoerbewijs geeft geen recht op een zitplaats en u kunt geen geld terugvragen als u niet hebt kunnen zitten.


Dat is vervelend maar helaas zijn te korte treinen een vaak voorkomend verschijnsel.


Wel heerlijk als je extra bijna 36 euro voor enkele reis betaald voor 1e klas en alsnog hele rit vanaf Arnhem-Schiphol moet gaan staan...

Hier - precies hetzelfde. Echt belachelijk. Koop je eerste klas en sta je in een veewagen omdat de NS zijn zaakjes niet op orde heeft. 


 

Hier - precies hetzelfde. Echt belachelijk. Koop je eerste klas en sta je in een veewagen omdat de NS zijn zaakjes niet op orde heeft. 

In de optiek van Wouter Koolmees zijn er in de spits teveel reizigers. NS rijdt daarom tegenwoordig in de spits minder en kortere treinen.


Reageer