geld terug omdatbde trein niet reed | NS Community
beantwoord

geld terug omdatbde trein niet reed

  • 18 February 2022
  • 1 reactie
  • 194 Bekeken

Beste,

Ik wilde onlangs (10 februari) van Groningen naar Utrecht reizen en wilde hiervoor de trein van 13.18 pakken. Iets na tijd van vertrek (ik zat dus ook al in deze trein) bleek echter dat er wat technische problemen waren die ze probeerden op te lossen. Na zo’n 20 minuten nog wachten in de trein bleek dat de technische problemen zodanig waren dat de trein uit de dienstregeling gehaald zou worden. Zodoende hebben ik en mijn medereizigers een andere trein moeten pakken en hiermee allemaal minstens een halfuur vertraging in onze reis opgelopen. Als ik hiervoor geld wil terugvragen stelt de NS echter dat er geen vertraging was op dit traject. 
 

Is er een manier waarop ik alsnog vergoed kan worden voor dat halfuur vertraging dat ik dus wel heb opgelopen?

Met vriendelijke groet

icon

Beste antwoord door Tochjo 18 February 2022, 09:10

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Krijgt u deze melding als u een claim wil indienen via de reishistorie in Mijn NS? Probeer dan de claim in te dienen met dit formulier.

Hebt u al een claim in kunnen dienen en is die afgewezen? Reageer dan op de mail met de afwijzing en licht de situatie toe. Uw claim zal dan opnieuw worden beoordeeld door een echt persoon. (De eerste beoordeling gebeurt door een computer.)

Reageer