beantwoord

Ticket via reisbureau werk en teruggave bij vertraging

  • 4 March 2022
  • 2 reacties
  • 78 Bekeken

Ik heb via het reisbureau van mijn werkgever tickets ontvangen waar geen ticketnummer opstaat die bruikbaar is bij de NS. Treinen reden niet vanaf Schiphol en later ook niet op omgeleide traject. Nu wil ik dit verhalen maar dat kan enkel per post waarbij ik mijn bankrekening per post moet meesturen.

Ik vind het niet prettig om mijn bankgegevens op de post te doen omdat  PostNL niet heel betrouwbaar is. regelmatig ontvang ik post die niet voor mij bestemd is.

Ik zou mijn ticket dus graag mailen.

Chatt geeft aan dat je alleen formulier kan invullen (niet correct) en na heel vaak in de wacht te zet zijn geweest aan de telefoon, werd de verbinding verbroken.

Hoe kan ik mijn geld terugvragen

 

icon

Beste antwoord door Denice NS 4 March 2022, 19:55

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Je zegt reisburo-nu ken ik die praktijk nog van al weer een tijd terug maar het dunkt me dat in deze situatie dus dat Reisburo de restitutie zou moeten regelen!

Hallo! Welkom bij de Community!

Sinds enkele jaren beschikken wij niet meer over een algemeen e-mailadres waar je naartoe kan mailen. Je kan gebruikmaken van het online formulier dat je hier kan vinden. Het is helaas niet gelijk mogelijk een bijlage toe te voegen. Dat kan op het moment dat je een reactie van ons hebt ontvangen. Mijn collega's zullen jouw aanvraag dan verder afhandelen.

Reageer