gestolen voorwerpen uit verloren tas | NS Community
beantwoord

gestolen voorwerpen uit verloren tas

  • 28 September 2022
  • 7 reacties
  • 400 Bekeken

Ik was mijn rugzak vergeten in de trein, toen heb ik meteen gebeld en is deze ook snel weer gevonden. Toen omschreven ze aan de telefoon mijn tas en als kenmerk noemde ze nog dat er wijn in de tas zat. Toen is mijn tas opgestuurd en nu ik deze binnen heb mist de wijn en mijn airpods uit de tas. Dus ergens tijdens het opsturen zijn de airpods en de wijn eruit gehaald en niet terug gestopt. Is hier een logische reden voor of heeft NS gewoon mijn spullen gestolen?

icon

Beste antwoord door Erryt NS 28 September 2022, 20:47

Bekijk origineel

7 reacties

Voordat je dit soort beschuldigingen openlijk uit zou ik eerst eens informeren waarom de fles wijn niet meer in de tas zit.  Over de airpods lees ik niets dat die aangetroffen waren, dus wellicht zaten die er al niet meer in.

Er is natuurlijk niet bekend of er in de tijd tussen dat jij de tas verloor en de vondst door de NS medewerker nog iemand anders bij je tas is geweest. Over het algemeen is er altijd een 2e persoon bij als een NS medewerker een tas gaat controleren, juist ter voorkoming van valse beschuldigingen.  Ik heb zelf meermalen meegekeken met de Hc bij het openen van gevonden spullen.

Als een NS medewerker iets gestolen heeft uit je tas dan betekend dat direct ontslag, echter zul je dan wel met hard bewijs moeten komen.

Reputatie 7
Badge +4

...

Reputatie 7
Badge +3

Was de verpakking waarin de tas was opgestuurd onbeschadigd en had er oorspronkelijk nog meer in gezeten dan de wijn en airpods? En zaten die andere dingen er nog wel in?

Hallo LarsdeWolf en welkom bij de NS Community,

 

Spijtig dat je het flesje wijn en de airpods niet hebt terug ontvangen. De fles wijn kan ik makkelijk verklaren. Levensmiddelen sturen wij nooit op. Deze worden altijd weggegooid. Ik wil je het advies geven om nogmaals contact op te nemen met onze afdeling gevonden voorwerpen om navraag te doen of er niet toevallig nog air pods zijn gevonden los in dezelfde trein. Momenteel is het erg rustig op deze afdeling en krijg je gelijk iemand te spreken.

Bedankt voor alle reacties. Dan snap ik nu waarom de wijn niet is opgestuurd. Ik heb nog even gebeld maar helaas zijn er geen airpods gevonden dus ben ik die echt kwijt. In ieder geval bedankt voor de snelle hulp

Was de verpakking waarin de tas was opgestuurd onbeschadigd en had er oorspronkelijk nog meer in gezeten dan de wijn en airpods? En zaten die andere dingen er nog wel in?

Ja die was onbeschadigd en alle andere voorwerpen zaten wel nog in mijn tas daarom was ik zo verbaasd. 

Reputatie 7
Badge +3

Was de verpakking waarin de tas was opgestuurd onbeschadigd en had er oorspronkelijk nog meer in gezeten dan de wijn en airpods? En zaten die andere dingen er nog wel in?

Ja die was onbeschadigd en alle andere voorwerpen zaten wel nog in mijn tas daarom was ik zo verbaasd. 

Gelukkig heb je de rest wel terug. Jammer van de airpods.

Reageer