Ok had een vraagje over een bestelling heb een open bestelling maar heb het nog niet afgerond en kan hem niet meer betalen wat moet ik doen heb van alles geprobeerd
Bladzijde 1 / 1
Contact opnemen met de klantenservice al geprobeerd?
Hallo Daigèndry sambo en welkom bij de NS Community,
Gaat het over een bestelling van een abonnement of een e-ticket? Indien het eerste kan je, zoals Vareo al aangaf, contact opnemen met onze klantenservice. Anders kan je het beste je browser sluiten en opnieuw opstarten waarna je de ticket weer opnieuw kan bestellen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.