beantwoord

Boete betalen

  • 14 August 2023
  • 1 reactie
  • 312 Bekeken

Goedemorgen NS,

Ik heb een vraag over het betalen van mijn boete, Volgens de brief moet ik een betalingskenmerk invullen die niet erkent word door ING. Vervolgens heb ik naar de klantenservice gebeld en is er gezegd dat ik Ons kenmerk moet in vullen bij het betalingskenmerk dit begint met een letter. Helaas kan ik bij ING hier geen letter bij invullen. Hierna is tegen mij gezegd dat ik het in de extra omschrijving mag invullen, dit heb ik gedaan en er is vervolgens een brief binnen gekomen met dat betalingen zonder uw betalingskenmerk niet in behandeling kunnen worden genomen. Klantenservice heeft mij hier naar toe verwezen.

Hoe nu verder ?

icon

Beste antwoord door Tochjo 14 August 2023, 11:10

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw vraag. Het is dan ook raar dat de klantenservice u hiernaartoe verwezen heeft.

U moet echt rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om dit met een medewerker van NS te bespreken. Naast telefonisch kan dat door met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Reageer