Skip to main content

Hey allemaal,

na een klein incidentje hoorde ik dat er altijd een mogelijkheid is om een dagje meet lopen met V&S.

Maar ik kan er niks over vinden hoe ik dit moet aanvragen enzo.

Iemand die iets weet?

Hi Maumau18, welkom bij de NS Community!

Wat leuk dat je een dag wil meelopen! Wil je dit voor een studie- of schoolopdracht? Of heb je hier een andere reden voor? Als je iets meer informatie geeft, kunnen wij bekijken wat de beste weg is.

Ik moet stoppen met school vanwege mijn lichaam. En ik wil heel graag bij ns gaan werken, maar als wat?

Hierdoor lijkt het mij erg interessant om een dagje mee te kunnen lopen.

Nee heb je, ja kun je krijgen.

@Slidestops kan je misschien verder helpen! Ik dien je wel al te zeggen dat het zeer intensief werk kan zijn, dus bereid je daar op voor! 

Wat ​@Daniël NS al zegt, lichamelijk intensief. Ik weet de reden niet dat je lichamelijk met school moet stoppen, op een openbaar forum natuurlijk helemaal niet iets wat je moet delen.

Maar.. ook bij NS is 6 maanden opleiding waarin je deels in de schoolbanken zit (een pittige BOA cursus en fysiek zware RTGB cursus). Het werk zelf is ook intensief en met onregelmatige werktijden. 

Is de beoogde baan dan passend met de huidige klachten?

Tip: https://www.werkenbijns.nl/events

Maak gebruik van de online informatiesessies over de meerdere beroepen!

Met mijn lichaam is het voornamelijk, als ik stil zit gaat het pijn doen. En dat is met school niet chill, pijnstillers werken niet.
En omdat ik nog steeds niet weet wat nou echt bij me past, vroeg ik het mij af. Of een dagje meelopen zou kunnen.

Er is jaren tegen mij gezegt dat ik nergens zou komen, maar ik ga door, zeker niet makkelijk. Maar vanwege me verleden sta ik steeds meer sterker in me schoenen dan vroeger.

Er is jaren tegen mij gezegt dat ik nergens zou komen…

Welkom hier! Wat denk je zelf ❓

In mijn middelbare school tijd, zei een docent het zelfs. Toen begon ik wel met denken.

ik ben er zeker wel sterker uit gekomen nu.

Reageer