Vandaag om 10.10 uur stapte ik op de trein van station Hoorn naar Heerlen. Hoewel ik het me niet precies kan herinneren, reisde ik in het 2e of 3e rijtuig.
Tijdens mijn treinreis verloor ik mijn evenwicht en werd gegooid als gevolg van de plotselinge manoeuvre van de trein, en op dat moment viel de deur voor mij dicht, waardoor er hard in mijn hand werd geknepen en mijn telefoonscherm kapot ging.
Als we de halte Amsterdam Centraal naderen, ga ik naar beneden richting de hoofdingang om uit de trein te stappen. De trein was langzamer gaan rijden, maar toen we het perron naderden, verloor ik mijn evenwicht als gevolg van de plotselinge manoeuvre van de trein. De glazen deur sloot hard op mijn hand en was beschadigd. Mijn telefoon zat in mijn hand vast in de deur, dus mijn telefoon bleef samen met mijn hand in de deur steken en het scherm barstte.
Ik denk dat deze plotselinge manoeuvre een fout is van de NS-machinist. Ik ben op zoek naar een bevoegd persoon waarmee ik contact kan opnemen om mijn schade te laten vergoeden.