een conducteurs fluit lenen voor de musical | NS Community
beantwoord

een conducteurs fluit lenen voor de musical

  • 19 May 2021
  • 6 reacties
  • 470 Bekeken

Goedendag NS conducteurs,

Wij zijn Leon en Gijs van de Prinses Margrietschool uit Julianadorp.

We hebben een vraag voor de groep acht musical die ‘sabotage op het spoor’ heet.

Wij zijn namelijk 2 conducteurs uit de musical en hebben wat nodig.

We willen graag een conducteurs fluit lenen voor ruil een foto van ons tweeën als conducteurs.

We hadden namelijk gebeld en de klantservice stuurde ons naar deze website hopelijk kunnen jullie ons verder helpen alvast bedankt.

Groetjes Leon en Gijs 

icon

Beste antwoord door Julian 20 May 2021, 12:03

Bekijk origineel

6 reacties

Hoi Prinses Margrietschool (Leon en Gijs), welkom op onze NS Community!

Oei, dat is een lastige om te bewerkstelligen. Zeker in deze tijd, aangezien er met een mond aan een fluitje wordt gezeten. Heel bijzonder ziet de fluit er ook niet uit op het podium, vergeleken met andere (normale) fluitjes, ben ik bang. 

Ik heb ze hier ook niet liggen, want die krijgen de medewerkers zelf, die ze nodig hebben. Dat hoort bij hun uniform. Ik kan dus helaas niets voor je betekenen. Wellicht dat een community lid je hier wel nog mee kan helpen, maar die kans schat ik jammer genoeg laag in. Wel superleuk dat jullie een treinmusical gaan doen! Alvast toi, toi, toi!

Reputatie 7
Badge

Als ik op Marktplaats zoek naar Conducteurs Fluit dan zie ik al een aantal advertenties. Misschien kan je er wat mee.

Oké, bedankt voor het antwoord

Reputatie 7
Badge +3

Een scheidsrechtersfluitje zorgt voor hetzelfde effect.

Sterker nog, de conducteursfluit is tegenwoordig (nou ja, buiten de elektronische fluit die we nu met corona gebruiken) een echte scheidsrechtersfluit. Deze zijn ook gewoon te koop bij bijvoorbeeld bol.com. Het gaat om de Acme Thunderer 560 (dank Loes voor de eerdere post op het forum daarover met het exacte merk en model, ik heb zelf nog het oude type fluit).

Goedemorgen iMark en Julian,

Bedankt voor de antwoorden! Wij gaan op zoek naar de echte scheidsrechtersfluiten. 
Fijne dag!

Groetjes, 

Gijs en Leon

Reageer