Het bewijs ;-)
Het bewijs ;-)
Wordt weer wat met de stakingen…
GTbV kan ook, maar dan wil men een incheck zien? Dat kan niet met een e-ticket… en bovendien hoeft inchecken of naar het station gaan helemaal niet voor een trein die niet rijdt, blijkt uiteindelijk uit topics op ‘het forum | NS Community’
Maar goed, we hadden nog https://www.ns.nl/uitgelicht/interessant-voor-u/vergoeding-staking.html... en daar staat nu vetgedrukt ineens bij:
Let op: de aangekondigde stakingen van ProRail zijn geen georganiseerde stakingen van NS-personeel. De stakingsregeling van NS geldt daarom niet voor deze dagen.
Game over… Neemt niet weg dat iemand die een e-ticket voor woensdag(ochtend) heeft en een vlucht vanaf Schiphol wil halen om 10:14 niet zijn ticket kan ‘wijzigen’ naar dinsdagavond, toch (met overnachting op eigen kosten)?
Oh, en op de Engelse versie van die link lijkt het toch om iets (9/11 what’s in a date) in September te gaan… On Wednesday, September 11, 2024 Hoe dan ook, de NS dekt zich in tegen (volgens mij terechte) claims om reistijden of datums voor aantoonbaar door de staking ‘onbruikbare’ Schiphol’ tickets niet te willen wijzigen van woensdag(ochtend) naar dinsdag(avond).
(wijzigen als in een couponcode voor een soortgelijk ticket natuurljk, dat al op spitstarief/voltarief was). Wie die reis (gaat over Venlo - Schiphol voor een uitgaande vlucht) woensdag niet kan maken, mag dan toch wel wat eerder reizen (voltarief voor de trein al betaald)?
Ik plaats het hier omdat het semi off-topic is en de TS van het andere topic geen NL spreekt, mijn vestand staat er in ieder geval bij stil.
Game over en game on dus, voor eventuele vergoedingen/compensatie wegens de stakingen van FNV/ProRail en de gevolgen voor de (zogenaamde) beste reiziger op 1, 2 en 3
Eindhoven Airport: als er gestaakt wordt door sommige luchtvekeersleiders (of dichte mist)… Dan wat minder vluchten misschien (aangepaste dienstregeling) NS: wij rijden niets!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.