Flirt met conductrice | NS Community

Flirt met conductrice

  • 18 January 2023
  • 8 reacties
  • 502 Bekeken

Reputatie 1

Hoi allen,

hopelijk staat mijn vraag hier in de juiste categorie. Het is wellicht een ongebruikelijke vraag, maar wie niet waagt wie niet wint :)

Afgelopen week had ik laat in de avond een leuk gesprek met een lieve conductrice en nadat ik was uitgestapt merkte ik dat ik haar nog wel een keertje zou willen zien. Als zij dit ook wilt uiteraard.

Ik heb een oproep geplaatst op de website treinflirt, maar heb nog geen reactie gekregen. Misschien leest ze die website niet.

Hoe pak ik zoiets aan? Ik vermoed dat ze niet elke keer dezelfde route rijdt? Hoe kom ik in contact met haar?


8 reacties

Reputatie 7
Badge

Misschien als je hier neerzet welke dag, welke tijd en van welk station naar welk station je reisde, zouden we mogelijk iets meer te weten komen, maar ik zou er niet op rekenen dat ze gevonden wordt en zo ja, dat ze hier behoefte aan zou hebben.

Reputatie 1

Misschien als je hier neerzet welke dag, welke tijd en van welk station naar welk station je reisde, zouden we mogelijk iets meer te weten komen, maar ik zou er niet op rekenen dat ze gevonden wordt en zo ja, dat ze hier behoefte aan zou hebben.

Fijn alvast bedankt. En ik snap dat de kans niet zo groot is.

De reis was donderdagavond 12 jan van station Tilburg naar Breda-Prinsenbeek (de trein reed door naar Dordrecht). Het tijdstip was 23:31u (Tilburg) - 0:13u (Breda-Prinsenbeek)

 

Reputatie 7
Badge +3

Nou @Loes, misschien een geheime aanbidder? 😉

Nou @Loes, misschien een geheime aanbidder? 😉

😂🤣😁

Reputatie 1

Nou @Loes, misschien een geheime aanbidder? 😉

 

ik ken Loes niet, maar als ze donker golvend haar heeft en in Breda woont, zou dat zomaar kunnen :)

Helaas, ik ben niet woonachtig in Breda en heb ook niet op die trein dienst gedaan, ik ben af te strepen, sorry...

Probeer Treinflirt eens. :)

Reputatie 1

Probeer Treinflirt eens. :)

 

Heb ik ook al gedaan. Geen reactie tot nu toe.

Reageer