beantwoord

hoe conducteur in het zonnetje zetten?

  • 23 April 2023
  • 7 reacties
  • 377 Bekeken

Goedemorgen,

Gisteravond bevond ik mij in een trein met een heel vrolijke conducteur. Toen hij bij een halte te trein uitstapte zei hij heel vrolijk ‘goedenavond!’ waarop hij een vreselijk asociaal ‘ja goedenavond lul’ terugkreeg. 
 

Ik vond het zo ontzettend naar. We zouden lief moeten zijn voor elkaar, en al helemaal voor een conducteur die op de zaterdagavond vrolijk en beleefd zijn reizigers verwelkomt. Ik zou deze conducteur graag in het zonnetje willen zetten middels een kaart of een bloemetje. Nu heb ik contact gehad met de klantenservice die meldde dat ik enkel een compliment door kon geven. Na mijn bericht werd mij verteld dat het compliment ‘zou worden doorgezet’, zonder ook maar te vragen om welke treinrit het ging. Een leugen dus.. 

Weet iemand hoe ik dit anders kan doen? 
 

Groet, N

icon

Beste antwoord door Edwin 24 April 2023, 15:12

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge

Dan ga ik het vragen: Welke trein had je?

Dus waar vandaan, waarheen en welke tijd? Daarmee kunnen we in ieder geval gericht je compliment bij zijn teammanager krijgen.

 

Fijn! 
 

Ik zat in de trein van Den Bosch (23.42) naar Tilburg. 

Reputatie 7
Badge

Dat is trein 3685. Ik ga even een berichtje op ons interne netwerk plaatsen, dan wordt er zeker wat mee gedaan. Als ik iets terug hoor, zet ik het hier voor je neer!
Namens mijn collega in ieder geval alvast hartelijk dank voor je compliment!

Wat super!! Hartstikke bedankt 

Hoi Nnnn en welkom bij onze Community!

Wat fijn dat je dit compliment aan ons doorgeeft. Ik zie dat Edwin dit intern al heeft verspreid. Ik zal hetzelfde doen op de ‘klantenservicemanier’ (mét treinnummer) zodat het in ieder geval op alle mogelijke manieren is doorgezet. Bedankt voor je positieve berichtje!

Reputatie 7
Badge

Ik heb ondertussen terugkoppeling @Nnnn !

Via een collega is je compliment naar dd teammanager doorgespeeld en deze heeft het aan de betreffende collega doorgrtrven. Hij herkende het voorval wat je beschreef en vond het leuk dat je de moeite had genomen om dit door te geven.

 

Nogmaals dank!!

Wat leuk, hartstikke bedankt! 😊

Reageer