beantwoord

Hoe kan ik mijn community account verwijderen


  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb het account niet nodig. 

icon

Beste antwoord door Thom 28 March 2020, 02:48

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U kunt dat niet zelf maar een moderator leest het op een gegeven moment en die vertelt u wat u dan moet doen. Dat gaat via een pb en hij of zij zal u vragen die te sturen.

Hi anonymous en welkom bij de NS Community, 

Ik kan je account voor je verwijderen, zoals Thom al aangeeft. Ik stuur je zo een privébericht. 

Ik heb het account verwijderd. 

Hallo, ik heb zojuist per ongeluk een community account aangemaakt en wil dit weer latenverwijderen. Volgens jullie klantenservice kon dat door dit bericht te plaatsen. Met vriendelijke groet, Arie

Reputatie 7
Badge +4

Nou, dat kan alleen als een moderator dit leest. Dat is doorgaans maandag overdag pas weer het geval. Veelal zullen ze het verwijderen, mogelijk nemen ze nog even contact met u op. Doorgaans vragen ze u even een persoonlijk bericht te sturen.

Hallo, 

 

Ik heb per ongeluk een NS community account aangemaakt dus wil dit graag verwijderd hebben. Kan dit geregeld worden?

Bij deze.

Gooi mijn account ook maar weg 😀.

Done.

Ik wil graag mijn community account verwijderen. Kan dit geregeld worden?

Reputatie 6

Dit is bij deze geregeld.

Helaas kom ik tot de constatering dat mijn bijdragen hier weinig nut hebben, en na een dreiging om verbannen te worden van het forum (omdat de NS helaas niet tegen de waarheid kan), hoeft het van mij niet meer. Helaas zie ik ook dat NS niet weet   wat het met deze Community moet (het is een klant-helpt-klantkanaal, maar ook een klantenservice wat probeert te ontkennen dat het een klantenservice is) en ik merk toenemend cynisme  over jarenlang terugkerende topics over dezelfde problemen.

Graag mijn account verwijderen.

Groet,

VIRM

Jammer om dat te lezen. Ik heb je wens in ieder geval ingewilligd en je account verwijderd.

Reputatie 7
Badge +4

Jammer dat je weggaat, Virm. Je opende ons toch af en toe de ogen voor een wat vergeten groep. 

Cynisme leidt inderdaad tot niets.

 

Ik wens je alles wat goed is en gelukkig maakt.

 

Thom.

Graag wil ik mijn NS community account ook laten verwijderen. 

Bij voorbaat dank!

Bij deze heb ik je account verwijderd.

Reageer