Ik ben mijn telefoon laten liggen in de trein, hij is gevonden en wordt opgestuurd? Ik weet alleen niet precies hoelang dat duurt.
Daar is door ons geen indicatie voor te geven. Je kunt het beste contact zoeken met NS klantenservice.
Welkom op onze NS Community, Floor Hopman. Je krijgt hier een mail over.
Dit is bijvoorbeeld het geval als een voorwerp niet zelf wordt opgehaald. "Uw voorwerp wordt na 5 dagen verstuurd naar ons Bureau Gevonden Voorwerpen. Daar worden alle voorwerpen verwerkt en dit heeft even tijd nodig. U krijgt ongeveer 2 weken na verwerking een email met het verzoek tot betalen van verzendkosten. Als u de verzendkosten heeft betaald, zal uw voorwerp binnen gemiddeld 5 werkdagen naar uw huisadres worden verstuurd.”
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.