Skip to main content

Kom maar door met mooie ideeën  😊

 

NS krijgt een boete van 1,5 miljoen euro omdat de spoorvervoerder vorig jaar minder treinen liet rijden. 

De staatssecretaris zal de boete niet innen omdat ze niet wil dat de reiziger daarvan de dupe is. Het boetebedrag moet worden geïnvesteerd in iets waar de reiziger voordeel van heeft. Ze wil dat het bedrijf een plan van aanpak opstelt om de dienstverlening te verbeteren en achteraf verantwoording aflegt over de besteding.

De Community bespaart de NS al €1,5 miljoen aan kosten voor de Klantenservice.

Ik zou het ‘bespaarde’ boetegeld besteden aan een wat vlottere afhandeling van allerlei claims, of een heel duur e-mail/contactformulier opzetten… oh wacht dat hadden we juist opgeheven 😣


De Community? Dat .. eeuh .. aaan.. aanbevolen kanaaaal.. Dat aanbevolen kanaal… pffff. Kwam errr moeilijk uit. Sorry. ;)

Kun ja daar wat mee? @Mib 😎


Reageer