Skip to main content

Knap staaltje Rotterdams doorpakken van V&S Rtd

  • 24 May 2024
  • 1 reactie
  • 97 Bekeken

Als horecamedewerker bij o.a de huiskamer in Rotterdam had ik op donderdag 23.05  rond 16:30 een melding gemaakt bij V&S betreft overlast van 3 bloed irritante jochies die al meerdere malen, in het verleden, de boel goed verziekt hadden voor ons en de gasten, denk aan dreigen, met stoelen gooien en schelden. Nu waren wij er zo klaar mee en hadden de meldkamer ingelicht om te vragen of V&S hier voor eens en altijd een einde aan kon maken. Kort na mijn "belletje" met de meldkamer kwamen 3 man sterk van V&S onze kant op. De jongens waren toen net weg. Gelukkig zag ik ze de AH to go in gaan en daar werden ze direct aangesproken door V&S. Ik wil V&S bedanken voor hun adequate handelen en aan de gezichten van de jongens (jongetjes) te zien was de boodschap goed overgekomen. Ik weet zeker dat we ze (deze jochies) (voorlopig) niet meer terug zien. Knap staaltje Rotterdams doorpakken. Bedankt mannen (en de dame van de meldkamer).

1 reactie

Hallo Roy en welkom bij de NS Community,

 

Bedankt voor het mooie compliment, dat waarderen wij enorm. Ik zal mijn best doen deze naar diegene te brengen waar het omgaat. Ik heb wel je naam aangepast omdat je geen NS in je naam mag hebben staan.

Reageer