Probeer het gewoon, zou ik zeggen. Dan komt u er vanzelf achter. En leg vooral uit dat de omstandigheden nu anders zijn.
Misschien was je niet overtuigend genoeg in het aangeven dat je nu niet meer verlegen bent. Je zou in een volgende sollicitatie (meer) kunnen aangeven waarom dit niet meer zo is. Ben je nu niet meer zo verlegen door meer levenservsaring, heb je hiervoor trainingen gevolgd, zijn er voorbeelden die je kunt geven waaruit dit blijkt o.i.d?
Bij de NS hanteren ze één jaar wachttijd na je sollicitatie voordat je weer kunt solliciteren en uitgenodigd kan worden. Dus direct solliciteren heeft geen zin.
Je verhoogt wel je kansen volgende keer om een andere standplaats te kiezen als die binnen 45 minuten rijtijd ligt van je woonhuis omdat je voorkomt dat je dezelfde TM treft bij het gesprek.
Je verhoogt wel je kansen volgende keer om een andere standplaats te kiezen als die binnen 45 minuten rijtijd ligt van je woonhuis omdat je voorkomt dat je dezelfde TM treft bij het gesprek.
Ik weet niet helemaal zeker of dit van toepassing is. Mijn gesprek een aantal maanden geleden was online via Teams en was niet met een TM van mijn standplaats, maar met een andere TM en iemand van recruitment. Ook het intakegesprek was door een TM elders in het land gedaan vanwege de grote drukte met sollicitaties.
Wellicht dat dit weer anders wordt, wanneer het minder druk is.
Bedankt voor de antwoorden. Het kan inderdaad zijn dat ik niet overtuigend genoeg was, ik gaf aan dat ik verlegen was omdat ik wilde laten zien dat ik me daarin verbeterd heb door lezen van boeken (praktische voorbeelden vond ik lastig om daar direct antwoord op te geven).
Ik wacht waarschijnlijk af en wie weet dat ik in de toekomst het opnieuw probeer
Bedankt voor de antwoorden. Het kan inderdaad zijn dat ik niet overtuigend genoeg was, ik gaf aan dat ik verlegen was omdat ik wilde laten zien dat ik me daarin verbeterd heb door lezen van boeken (praktische voorbeelden vond ik lastig om daar direct antwoord op te geven).
Ik wacht waarschijnlijk af en wie weet dat ik in de toekomst het opnieuw probeer
Probeer dan in de tussentijd na te denken over wat voor antwoorden je de volgende keer kan geven, ik zie namelijk ook niet de link tussen “lezen van boeken” en minder verlegen zijn.
De NS zegt zelf op hun website “Ervaring met face-to-face klantencontact is gewenst.”, misschien heb je een goed voorbeeld in deze categorie?
Bedankt voor de antwoorden. Het kan inderdaad zijn dat ik niet overtuigend genoeg was, ik gaf aan dat ik verlegen was omdat ik wilde laten zien dat ik me daarin verbeterd heb door lezen van boeken (praktische voorbeelden vond ik lastig om daar direct antwoord op te geven).
Ik wacht waarschijnlijk af en wie weet dat ik in de toekomst het opnieuw probeer
Probeer dan in de tussentijd na te denken over wat voor antwoorden je de volgende keer kan geven, ik zie namelijk ook niet de link tussen “lezen van boeken” en minder verlegen zijn.
De NS zegt zelf op hun website “Ervaring met face-to-face klantencontact is gewenst.”, misschien heb je een goed voorbeeld in deze categorie?
Ik was ervoor naar de psycholoog gegaan om daar iets te doen + nog boeken gelezen en heb in de praktijk bijvoorbeeld meer mensen ervoor aangesproken. Ik vond het alleen niet zo geloofwaardig als ik alleen dat had gezegd.
Ja, ze vroegen naar deze competentie servicegerichtheid. Hierbij heb ik een voorbeeld gegeven, omdat ik in het verleden wel in de retail heb gewerkt waarbij ik genoeg klantcontact heb gehad.
Bedankt voor de antwoorden. Het kan inderdaad zijn dat ik niet overtuigend genoeg was, ik gaf aan dat ik verlegen was omdat ik wilde laten zien dat ik me daarin verbeterd heb door lezen van boeken (praktische voorbeelden vond ik lastig om daar direct antwoord op te geven).
Ik wacht waarschijnlijk af en wie weet dat ik in de toekomst het opnieuw probeer
Probeer dan in de tussentijd na te denken over wat voor antwoorden je de volgende keer kan geven, ik zie namelijk ook niet de link tussen “lezen van boeken” en minder verlegen zijn.
De NS zegt zelf op hun website “Ervaring met face-to-face klantencontact is gewenst.”, misschien heb je een goed voorbeeld in deze categorie?
Ik was ervoor naar de psycholoog gegaan om daar iets te doen + nog boeken gelezen en heb in de praktijk bijvoorbeeld meer mensen ervoor aangesproken. Ik vond het alleen niet zo geloofwaardig als ik alleen dat had gezegd.
Ja, ze vroegen naar deze competentie servicegerichtheid. Hierbij heb ik een voorbeeld gegeven, omdat ik in het verleden wel in de retail heb gewerkt waarbij ik genoeg klantcontact heb gehad.
Ah dat geeft iets meer context. Ik zou zeggen probeer het inderdaad een keer opnieuw en hopelijk heb je dan meer geluk!