NS Kleding (Corona afstands hesje?) | NS Community
beantwoord

NS Kleding (Corona afstands hesje?)

  • 24 February 2022
  • 10 reacties
  • 365 Bekeken

Hallo, 

Ik ben opzoek naar NS-kleding, het liefste dit blauwe 1.5 afstand hesje. Ik ben van plan om als OV-fiets verkleed te gaan met carnaval. Hebben jullie hiervoor misschien nog kleding liggen? 

Groeten

 

icon

Beste antwoord door Lorena NS 28 February 2022, 09:37

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik ben van plan om als OV-fiets verkleed te gaan met carnaval.

 

:rofl:

Reputatie 6
Badge +2

Hoi ovfiets-outfit en welkom op de NS Community! 

Wat een fantastisch idee! :joy:  Ik heb de vraag uitgezet en hoop hier snel terug op te komen.

Reputatie 7
Badge +3

Hoi ovfiets-outfit en welkom op de NS Community! 

Wat een fantastisch idee! :joy:  Ik heb de vraag uitgezet en hoop hier snel terug op te komen.

Ook beschikbaar voor kwetsbare mensen, nu 8 op de 10 NS medewerkers hebben aangegeven met mondkapjesplicht in OV te willen stoppen?

Reputatie 7
Badge +1

Was er heel recent op dit forum niet een verg. vraag met als antwoord dat al vele jaren NS GEEN dienstkleding verkoopt/verhuurt/uitleent of wat dan ook. Al is dit wel weer een gevalletje twijfels.

Reputatie 7
Badge

Zou kunnen. Maar ik sluit niet uit dat kleding via via bij anderen terecht komt.

Reputatie 7
Badge +1

Was er heel recent op dit forum niet een verg. vraag met als antwoord dat al vele jaren NS GEEN dienstkleding verkoopt/verhuurt/uitleent of wat dan ook. Al is dit wel weer een gevalletje twijfels.

Vanuit NS gezien logisch natuurlijk. Het is wel kleding wat de logo's (en soms huisstijl) van NS draagt.

Voor TS (en MoDe 🙃is er op internet ook nog e.a. aan hesjes te vinden met houdt afstand. Alleen dan wel zonder NS-logo en niet in het blauw. Mocht het via hier niet lukken.

Reputatie 7
Badge +1

Voor TS (en MoDe 🙃) is er op internet ook nog e.a. aan hesjes te vinden met houdt afstand.

Zijn ze al zo oud? :P

Reputatie 7
Badge +1

Voor TS (en MoDe 🙃is er op internet ook nog e.a. aan hesjes te vinden met houdt afstand.

Zijn ze al zo oud? :P

 

Ai. Slordig :grin:

Reputatie 7
Badge

https://www.google.com/search?q=hesje+afstand++houden

En dan als ik hier kijk dan heb je een soortgelijke. Dan mag je zelf even het NS 'vissehaakje’ erop zetten. Als je het in de carnavalstijl wilt doen, dan spiegel je hem gewoon. Dan kan niemand vragen stellen of je echt van NS bent.

Reputatie 6
Badge +2

Hoi ovfiets-outfit! Het is helaas niet mogelijk om deze hesjes te kopen. Wellicht is voor het nieuwe jaar de optie van Aar een goed idee! Dan kun je alsnog als OV-fiets verkleed.

Reageer