Skip to main content

Ik ben mijn tas in de trein vergeten en die is gevonden en naar mij adres gezonden. Daar ben ik heel blij mee. Maar zonder het geld, die zou gestort zijn op de bankrekening van de kaart die de verzending heeft betaald.

Het probleem is: ik heb de verzending niet betaald. Hoe kom ik te weten waarheen het geld is gestuurd ?

Ik neem toch aan dat u wel weet wie die verzending voor u heeft betaald?


Begrijp ik het goed dat er geld uit de tas gehaald is? Uit een ander topic begrijp ik dat er ook iets was met een Braziliaans paspoort. 


Goedemiorgen JulieD. Ik vind het ook wat verwarrend wat nu precies de situatie is, maar als er iets zou zijn uitgevoerd bij een gevonden tas, dan kun je het beste contact op nemen met onze Verloren Voorwerpen afdeling. Deze is telefonisch bereikbaar, via 030-7515155, optie 4-1 in het Keuzemenu.


Ja, het is dezelfde tas met de Braziliaanse paspoort. Er zaaten twee kaarten in van een Braziliaanse bank, en die zijn niet internacionaal. Ik weet niet wie dat de verzending van de tas betaald heeft.


er is geld van de rekening gehaald en ik weet niet waarvoor


@Corrie.de.Leeuw166el Door wie is dat geld van de rekening gehaald?


er is geld van de rekening gehaald en ik weet niet waarvoor

In MijnNS kun je facturen vinden.


Reageer