Op zoek naar conducteurs, monteurs en machinisten voor een schoolproject

  • 1 May 2022
  • 2 reacties
  • 126 Bekeken

Goedemiddag,

Op dit moment studeer ik HRM aan de HvA. Vanuit school heb ik samen met een paar medestudenten de opdracht gekregen om de kwaliteit van arbeid binnen de NS te onderzoeken. Om een volledig en betrouwbaar onderzoek te houden ben ik op zoek naar conducteurs, monteurs en machinisten die ik mag interviewen. Het interview zal in volledige anonimiteit gehouden worden en kan zowel online als fysiek plaatsvinden. Hopelijk kan ik via deze weg in contact komen met de conducteurs, monteurs en machinisten. Het onderzoek zal niet gepubliceerd worden en is alleen bestemt voor de docenten. 


2 reacties

Ik zou eens even met de klantenservice bellen en vragen of je iemand van HR kan spreken hierover, want collega's zullen zo vanuit hunzelf niet op je vraag reageren. Er zijn duidelijke wegen die bewandeld moeten worden 😉, succes met de studie!

Reputatie 6

Hallo MNAFokker. Welkom bij de NS Community! Er zijn hier enkele medewerkers actief die je misschien al verder kunnen helpen, maar ik kan ook nog een balletje voor je opgooien. Zou je mij dan een privé bericht willen sturen? Verder is het helaas niet mogelijk om via de Klanten Service in contact te komen met HR.

Reageer