beantwoord

Oproep: ben jij de reiziger met de oranje jas?

  • 2 January 2024
  • 3 reacties
  • 237 Bekeken

Beste NS, 
 
Op zaterdag 4 november 2023 nam ik de trein IC28567 van Rotterdam Centraal om 18u02 naar Breda.
Op die trein heb ik iemand ontmoet, al was ik te verlegen om naar een naam of telefoonnummer te vragen. Via deze weg probeer ik toch nog die persoon te vinden. Mijn oproep staat onderaan in blauw.
 
Ik wens u een fijn 2024 toe! 
 
 

Hallo jij daar, 

Zat jij ook op de trein van Rotterdam-Centraal naar Breda op zaterdagavond 4 november 2023?

Dan ben jij misschien de persoon die ik opnieuw wil vinden.

Ik ben Marijke, en ben samen met een vriendin op diezelfde trein gestapt om 18u02 – nou ja, met wat vertraging, dat dan weer leidde tot een bomvol perron en even volle wagon. Ik had een opgevouwen rolstoel bij me en jij bood je hulp aan omdat mijn reisgenote onze koffers droeg. Jij had donker haar, een oranje jas aan, een grote trekrugzak op je rug en nog een kleinere rugzak erbij. 

Door het vele volk hebben we niet echt kunnen praten met elkaar, enkel met de medereizigers, waaronder een aantal andere Belgen die met mij en mijn reisgenote meevoelden omdat alle Belgen hun aansluitende trein zouden missen. 

Toen we uitstapten in Breda, merkte ik dat je het korte afscheid even jammer vond als ik. Nu met het nieuwe jaar denk ik opnieuw aan deze bijzondere ontmoeting en wil ik graag alsnog onze kennismaking verderzetten. 

Herken je jezelf in dit verhaal of de omschrijving? Reageer dan hieronder.

 

Dit is géén uitnodiging voor alle anderen die hier niets mee te maken hebben.

 

Marijke

icon

Beste antwoord door mrfreeze 2 January 2024, 13:33

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey Marijke en welkom bij de NS Community! 
Wat tof dat je alsnog de zoektocht start! Ik hoop dat je deze persoon gaat vinden. Ik heb nog wel even jouw e-mailadres verwijderd. Mocht de betreffende persoon zich melden, kan hij of zij ook hieronder reageren of jou een privéberichtje sturen.

Grappig om dit te zien. Doet me denken aan NS-Hartkloppingen. 

Reputatie 7
Badge +3

Misschien hier de oproep ook plaatsen? https://www.treinflirt.nl/

Reageer