OV-Lab zoekt jou voor treininnovaties! | NS Community

OV-Lab zoekt jou voor treininnovaties!


Beste leden van het Serviceforum, een verzoekje van ons OV-Lab:

Hoe ziet jouw ideale reis er over een paar jaar uit?

Vind je het leuk om samen met oNS mee te denken over toekomstige producten en diensten in de trein en heb je een woensdagavond in juni de tijd? Dan willen we je graag uitnodigen voor een bezoek in ons OV-Lab op Utrecht Centraal de komende weken. Je krijgt een leuke rondleiding in ons nieuwe OV-Lab waar we allerlei treininnovaties aan het testen zijn.

Gezamenlijk zullen we één van deze innovaties testen en horen we graag jouw mening hierover.

De sessies duren van 19.30 tot 21.00 uur en worden gehouden op 3,10,17 of 24 juni.

Je kan je aanmelden door hieronder een reactie te plaatsen met de datum dat je met ons mee wilt denken. Een beetje afhankelijk van jullie reacties prikken we twee avonden, geef dus ook gerust meer dan één voorkeur door. We nemen dan contact met je op voor verdere details.

Hartelijke groet,

Het NS OV-Lab

51 reacties

Badge
25 juni is niet op een woensdag...

Kun/mag je nog niet vertellen in welke richting we de te testen innovatie moeten zoeken?

Jammer genoeg is Utrecht Centraal voor mij niet naast de deur, dus vooralsnog geef ik mezelf nog even niet op...
25 juni is niet op een woensdag...
Ahum, blind gecopy-paste, maar aangepast!

Kun/mag je nog niet vertellen in welke richting we de te testen innovatie moeten zoeken?
Ik ga kijken wat ik hierover al kan delen. Het is namelijk allemaal top secret wat daar gebeurt! 😉
Reputatie 6
Badge +1
Mij mag je wel opschrijven, ik ben elke woensdagavond beschikbaar. 🙂
Mij mag je wel opschrijven, ik ben elke woensdagavond beschikbaar. :)
Leuk Jurgen!
Reputatie 1
Kan op alle avonden en zou het wel leuk vinden. Maarre, krijg je een vergoeding voor zo'n onderzoek?
Ze willen dat je spontaan reageert bij zo'n onderzoek en daarom vertellen ze van tevoren zo min mogelijk.
@Skunkie

Liefdewerk oud papier.:$ Wat maakt het uit!

Het kan zeker de moeite waar zijn om een kijkje te nemen in de keuken van de NS... Klinkt best leuk.

En spontaan reageren? Nee, gewoon eerlijk zijn!!

Dus grijp je kans! 😉
Reputatie 6
Badge +2
Ik wil wel met jullie meedenken. Welke woensdag maakt niet uit.
Reputatie 1
Klinkt leuk. Count me in. Geen voorkeur voor dag, mag allemaal wat mij betreft.
Eerste en tweede correctie in het vooruitschiet, verdomdt slecht excuus in deze tijd, maar helaas .... 24 juni moet mogelijk zijn, denk ik.
3 juni ben ik op de Tong Tong Fair in Den Haag, lijkt mij nogal slopend om in Utrecht te zijn. 10, 17 of 24 juni kan ik wel in Utrecht zijn. Is dit eigenlijk wel anoniem of ben je verplicht je naam en evt. je adresgegevens erbij te vermelden? Als ik misschien eraan mee kan doen, doe ik het liefst anoniem.
Graag kom ik langs op woensdag 24 juni om een demo te geven 😉
Reputatie 7
Badge
Klinkt interessant, ik zou als het mogelijk is ook wel willen meekijken en mee willen denken. Alle woensdagavonden ben ik verder gewoon vrij.
Reputatie 1
@Skunkie

Liefdewerk oud papier.:$ Wat maakt het uit!

Het kan zeker de moeite waar zijn om een kijkje te nemen in de keuken van de NS... Klinkt best leuk.

En spontaan reageren? Nee, gewoon eerlijk zijn!!

Dus grijp je kans! ;)


trein ook niet zo goedkoop...
@Skunkie

Dat klopt, maar laten we eerst maar een reactie van Hessel afwachten. Wie weet kan hij wat voor je betekenen?
Super leuk om te lezen allemaal, ik kijk er naar uit om jullie een bezoek in het OV-Lab te geven. Als het goed is hebben jullie een berichtje van me gekregen om jullie aanwezigheid te bevestigen. Mocht er nog meer mensen interesse voor hebben, hebben we nog een paar plekken op 10 en 24 juni. Reiskosten hoeven jullie geen zorg over te maken 🙂.
Super leuk om te lezen allemaal, ik kijk er naar uit om jullie een bezoek in het OV-Lab te geven. Als het goed is hebben jullie een berichtje van me gekregen om jullie aanwezigheid te bevestigen. Mocht er nog meer mensen interesse voor hebben, hebben we nog een paar plekken op 10 en 24 juni. Reiskosten hoeven jullie geen zorg over te maken 🙂.

Dit wordt volgens mij de 1e meeting van members van het NS Forum!
Kunnen we onderling nog mooi wat tips enzo uitwisselen 😉
Het zal de tweede worden Michiel. ☺

Ik wens bij deze iedereen veel plezier.
Lijkt mij wel interessant! Ik werk in Utrecht, reis er per trein naar toe en ik kan op de woensdagavonden.
Dus ik zie de uitnodiging graag tegemoet 😃
Goh, kom ik weer eens op de NS Panel site, om de nieuwe look-and-feel te beoordelen, zie ik toch een linkje naar het Serviceforum. En dan meteen dit topic: lijkt me hartstikke leuk!

Mits reiskosten vergoed worden: want helaas doe ik op dit moment alleen vrijwilligerswerk... Maar het lijkt me erg leuk om mijn studentenstad weer eens met een bezoekje te vereren, en dan meteen mee te doen aan een nuttig onderzoek 🙂

24 juni komt mij het beste uit, 3 en 17 juni kan ik niet.
Reputatie 4
Badge
Het zal de tweede worden Michiel. ☺

Ik wens bij deze iedereen veel plezier.


Heeft die eerste 'superuser forum-optimalisatie meeting' vorige maand trouwens nog wat opgeleverd?
Het was een leuke kennismaking en er gaat gevolg aan gegeven worden om toch vaker meetings te plannen waar ik vermoed dat deze nieuwe meetings erdoor georganiseerd zijn. Het was wel een select groepje, maar er zijn wel wat dingen doorgesproken om oa een nog betere samenwerking op het forum te realiseren en hoe het verder vorm te geven met de moderatie, aangezien de vaste forumleden vaak snel en correct reageren.
Het was een mooi begin qua kennismaking en ideeen delen en ik hoop ook dat het vaker een gevolg aan gegeven mag worden. Bij komende meetings zal ik niet bij zijn, hoe leuk ik het ook vind, ik heb helaas dienst.
Hallo 🙂!

Ik heb net iedereen een bevestiging gestuurd, 10 juni is nu vol. Leuk om te lezen hoe iedereen al zin in hebt, het wordt vast een inspiratievolle avond!

Ik heb nog 3 plekken voor 24 juni mocht er meer mensen interesse voor hebben. Ik hoor het graag!
Hallo 🙂!

Ik heb net iedereen een bevestiging gestuurd, 10 juni is nu vol. Leuk om te lezen hoe iedereen al zin in hebt, het wordt vast een inspiratievolle avond!

Ik heb nog 3 plekken voor 24 juni mocht er meer mensen interesse voor hebben. Ik hoor het graag!

Ik ben ingedeeld voor morgen, woensdag 10 juni.
Door omstandigheden komt mij deze avond nu zeer slecht uit.
Is er iemand van de groep van woensdag 24 juni, die met mij wilt ruilen?

Alvast erg bedankt!
Bedankt Michiel voor je bericht. Jammer om te lezen dat je vanavond niet kan, maar ik heb net een extra aanmelding binnen dus het komt net goed. Zal ik je voor op de 24ste dan inschrijven?

Mocht er meer mensen interesse in hebben, laat me weten, er zijn nog 3 plekken.
Bedankt Michiel voor je bericht. Jammer om te lezen dat je vanavond niet kan, maar ik heb net een extra aanmelding binnen dus het komt net goed. Zal ik je voor op de 24ste dan inschrijven?
Graag kom ik woensdag de 24ste. Fijn om te horen, dat er last minute nog een aanmelding voor vanavond is binnengekomen.

Degene die er vanavond bij zijn, wens ik een fijne avond toe.
En voor €7 kun je bij de Spoordeelwinkel nog een NS Avondretourtje scoren 😉
http://www.spoordeelwinkel.nl/campagnes/zomerdeals/product/avondretour

Reageer