Geplande reizen worden bij mij niet langer dan een dag bewaard. Krijg daardoor ook geen meldingen als mijn woon-werktrein vertraagd is of uitvalt. Heb de laatste versie, app al meermalen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, niets helpt. Is inmiddels al maanden zo. Hebben meer mensen dat en beter nog, wel een oplossing gevonden?
Bij mij blijven ze juist te lang staan totdat ik refresh .
Dus nee, ik heb niet hetzelfde probleem...
Dit is mij helaas ook niet bekend… Ik raad je aan om dit aan te geven via de app support knop onder de meer optie van je app, dan kan je een direct bericht sturen naar de app devs om dit na te laten kijken en hopelijk op te laten lossen!
Geplande reizen worden bij mij niet langer dan een dag bewaard. Krijg daardoor ook geen meldingen als mijn woon-werktrein vertraagd is of uitvalt. Heb de laatste versie, app al meermalen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, niets helpt. Is inmiddels al maanden zo. Hebben meer mensen dat en beter nog, wel een oplossing gevonden?
heb je dat cache ook leeggemaakt toen je de app opnieuw instaleerde? ( dat heeft een probleem met de app voor mij opgelost )
Ik las wel dat er een wijziging in de app was m.b.t. opgeslagen reizen en/of trajecten. De feedback optie (of mailen naar app@ns.nl) is dan waarschijnlijk de juiste weg, want de weggehaalde knop Vertrektijden op het startscherm was ook snel weer terug na de nodige klachten.
Maar als het bij jou al maanden speelt lijkt me er iets anders aan de hand, zoals iets wat op de achtergrond dingen automatisch opschoont en daarbij wat te enthousiast is? Wie of wat verwijdert mijn reizen ineens na een dag?
Volgende… https://x.com/fmesander/status/1831408931320819844
Wat een grote vergissing om Trajecten uit de app te verwijderen. Als incidentele reiziger is dat juist wat ik het meest gebruik.
Zie ook dit topic:
Dank voor jullie reacties maar helaas, had ik allemaal van tevoren al geprobeerd. App support komt ook niet verder dan opnieuw installeren. Evengoed al vier keer vergeefs geprobeerd, en de cache verwijderd en mijn telefoon opnieuw opgestart... Waardeloos zo.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.