Skip to main content

Schrijftalenten onder de Machinisten.

  • 5 April 2024
  • 7 reacties
  • 282 Bekeken

Jasper’s boekje heb ik sinds vorige week uit. Helaas uit! Hij heeft een geweldige schrijfstijl en humor waar ik erg om kan lachen. Zag alles zó voor me! Absolute leestip voor wie ‘m nog niet gelezen heeft.
 

Sinds vanmiddag heb ik “Karel in huis”. Ben heel erg benieuwd of dit boekje me net zo grijpt, of op een andere manier erg gaat boeien. 
 

Tussen al het oefenen voor de LTP tests door, (aanstaande maandag 8 april is het D-day), is en was dit leesvoer een heel erg leuke afwisseling!

 

 

7 reacties

Reputatie 1

Succes maandag! :)

Reputatie 1

Ahw dankjewel @srananbloke :-) 👍🏼

Reputatie 1

@noahjo deze 2 boeken zijn het 👌🏼

Reputatie 1

@noahjo deze 2 boeken zijn het 👌🏼

Ah top! Dankjewel! Kan ik een mooi cadeau regelen 🥰

Reputatie 1

@Jan Bosman dit zijn erg leuke boeken

Dagboek van een conducteur is nu verkrijgbaar!

Conducteur Mike Vrakking schrijft sinds de eerste dag dat hij in 2008 begon als Hoofdconducteur bij de Nederlandse Spoorwegen over wat hij meemaakt tijdens zijn werk. Deze verhalen heeft hij door de jaren heen gedeeld op diverse internetfora. Na 15 jaar heeft hij nu de leukste en meest indrukwekkende verhalen gebundeld en uitgebracht in boekvorm: Dagboek van een conducteur. Hierin verzamelde hij leuke en grappige anekdotes over de reizigers die hij treft, maar ook indrukwekkende herinneringen, zoals dat van zijn mishandeling in 2011 en de aanrijdingen die hij meemaakte.

In ruim vijfenzeventig verhalen neemt hij je mee door vijftien jaar avonturen op en rond de trein en laat hij zien dat een conducteur meer doet dan enkel en alleen kaartjes controleren en op een fluitje blazen. Geen dag is hetzelfde, geen treinrit lijkt op een ander en ook de reizigers zijn iedere dag verschillend. En soms is dat maar goed ook...

Het boek op compact A5-formaat bevat 238 pagina's, wordt als brievenbuspakje thuisbezorgd en kost €20,- plus €2,99 verzendkosten binnen Nederland. Dagboek van een conducteur is vanaf nu verkrijgbaar via de website https://www.dagboekconducteur.nl

Reputatie 1

Heel leuk!!!! 👍🏼👍🏼👍🏼

Reageer