beantwoord

Sollicitatie behaald -> Meeloopdag

  • 2 March 2023
  • 4 reacties
  • 368 Bekeken

Beste,

 

Vandaag had ik mijn telefonische intake en deze heb ik behaald! Ik mag nu door naar de derde

ronde. Ik wil mij voor de derde ronde nóg beter kunnen voorbereiden, dus daarvoor zou

ik een dag mee willen draaien met Service en Veiligheid. 

 

Op het forum had ik @Slidestops al voorbij zien komen. Misschien weet jij waar ik zou

kunnen regelen dat ik een dag kan meedraaien met de NS Service en Veiligheid in Den Bosch?

 

Met vriendelijke groet,

Duncan Elfrink

icon

Beste antwoord door Slidestops 2 March 2023, 14:32

Bekijk origineel

4 reacties

Gefeliciteerd :)

Dit kun je het best via recruitment vragen, hun informatie staat onderaan de vacature pagina. Mocht dat niet lukken dan kan ik nog wel eens aan wat lijntjes trekken, maar recruitment is wel de makkelijkste en snelste weg.

Gefeliciteerd :)

Dit kun je het best via recruitment vragen, hun informatie staat onderaan de vacature pagina. Mocht dat niet lukken dan kan ik nog wel eens aan wat lijntjes trekken, maar recruitment is wel de makkelijkste en snelste weg.

Ik heb een mail gestuurd, dus het is nu even wachten op een reactie. Bedankt voor jouw hulp! 😊 

Gefeliciteerd :)

Dit kun je het best via recruitment vragen, hun informatie staat onderaan de vacature pagina. Mocht dat niet lukken dan kan ik nog wel eens aan wat lijntjes trekken, maar recruitment is wel de makkelijkste en snelste weg.

Ik heb inmiddels een reactie terug, maar recruitment geeft aan dat het niet mogelijk is om een dag mee te lopen i.v.m. veiligheid.

Hmmm, apart want het gebeurt wel vaker.
Even kijken of we het via de langere route wel kunnen regelen.

Ik stuur je ff een PB

Reageer