Ik moest vanmorgen van Venlo naar Eindhoven om naar school te gaan en er reden helemaal geen treinen. Wat een chaos al die stakingen! #slechteservice
Staking was aankondigd.
Staking was aankondigd.
Dat betekent nog niet dat het niet vervelend is.
Ik moest vanmorgen van Venlo naar Eindhoven om naar school te gaan en er reden helemaal geen treinen. Wat een chaos al die stakingen! #slechteservice
Een staking geeft per definitie overlast. Het is ook bedoeld om het belang van een goed georganiseerd spoornet aan te tonen en de rol van werknemers daarin. In dit geval gaat het ook net zo goed als anders om een looneis.
Leuk of niet, u had dit redelijkerwijs wel kunnen weten. Het wordt op de site van NS ook nadrukkelijk vermeld en de meeste mensen kijken vaak ook even naar welke verbinding ze moeten nemen.
Als er stakingen zijn, ook in een andere regio, dan is het toch echt wijs even te kijken. Veel verbindingen hebben een landelijke uitstraling. Als er in Utrecht en Amersfoort gestaakt wordt werken de verbindingen vanuit alle delen in het land naar het Westen niet meer goed, om maar eens wat te noemen.
Plan uw reis in de app wordt niet voor niets zo vaak herhaald. Er zijn regelmatig afwijkingen van de dienstregeling en als er gestaakt wordt al helemaal.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.