beantwoord

storing website ov-chip

  • 6 December 2022
  • 9 reacties
  • 184 Bekeken

Zijn er meer mensen die problemen hebben met de website ov-chipkaart? Dankzij de NS kan ik wel mijn reishistorie van de trein declareren maar voor busreizen kan dat nu niet vanwege een wekenlange storingsmelding als je ov-chipkaart Googled.

 

icon

Beste antwoord door Tamzin 6 December 2022, 12:36

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge

Een wekenlange storing? Ik heb in de afgelopen weken meermaals probleemloos mijn reishistorie op www.ov-chipkaart.nl kunnen bekijken zonder enige storing.

Dankjewel voor het antwoord. Dan ligt het probleem wsch aan mijn pc

Translink meldt wel systeemproblemen op hun dashboard:

"Door een systeemfout zijn de cijfers sinds 2 december incorrect. Hierdoor kan de data in de ov-monitor tijdelijk niet worden geactualiseerd. Onze excuses voor het ongemak."

 

Ik heb meerdere malen geprobeerd in te loggen op de site www.ov-chipkaart.nl maar het werkt niet. Is er misschien een storing? Kan namelijk mijn reiskosten nog niet declareren.

Reputatie 7
Badge +3

Ik kan gewoon inloggen en mijn gegevens bekijken. Probeer eens een andere browser of ander apparaat. Werkt het dan niet niet, neem contact op met de klantenservice van OV-chipkaart.nl.

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb net een uitdraai gemaakt om reiskosten te declareren.

Reputatie 7
Badge

Hier werkt de OV-chipkaart website ook probleemloos, wellicht heeft Eva Sijaranamual een fout wachtwoord of foute gebruikersnaam ingegeven.

Badge +3

Met NS Flex valt er meestal weinig te declareren via OV-chipkaart, want dan staan er (in ieder geval voor treinreizen) geen prijzen bij. Zou dat het probleem zijn?

Ik had hetzelfde probleem in december en januari maar op mijn tablet kon ik wel inloggen. Dus moest het m.i. aan mijn pcinstellingen liggen. Na veel gezoek heb ik Norton antitrack voor de ovchip website er uit gehaald en bij mij is het probleem nu over.

Reageer