Hi @Melissa NS jij ook bedankt voor de ondersteuning en samenwerking (via een behoorlijke lijst aan privéberichten)
Veel succes met je nieuwe uitdaging, beste wensen voor de feestdagen. Het ga je goed!
Veel plezier en succes in je “andere richting”!
Dank voor al je werk en heel veel succes met je nieuwe uitdaging! En uiteraard ook hele mooie feestdagen gewenst!
Dank voor alles en succes met wat je gaat doen
Fijne kerstdagen en een goed 2025.
Bedankt voor je werk en bijdragen hier en veel succes met je nieuwe uitdaging. Het was leuk je afgelopen zomer in het echt te ontmoeten.
Even schrikken toch. Ik heb je in de leukste stad van de wereld ooit in levende lijve ontmoet en merkte hoe goed het was dat je moderatoren ook persoonlijk kent. Zeker, je deed je best als moderator, maar was ook een lieve en betrokken vrouw, en moeder. Warm, zoals je over je kinderen sprak.
Succes bij je nieuwe uitdaging en met je heerlijke noordelijke mentaliteit van nait soez’n, zal het daar ook zeker wel goed komen.
Knuffel van Pake Thom. Ik wens je alles wat goed is en gelukkig maakt.
Veel succes in je nieuwe baan @Melissa NS Je zult gemist worden.
Jammer dat je hier weggaat @Melissa NS maar geweldig dat je een nieuwe uitdaging gevonden hebt!
Bedankt voor de samenwerking hier en heel veel succes in je nieuwe werkkring!
Dat dubbele gevoel ken ik als geen ander. Hoe dan ook: heel veel succes en plezier met je nieuwe uitdaging! En uiteraard bedankt voor je inzet hier. :)
Veel plezier met je nieuwe uitdaging!! En fijne feestdagen!