Verdwenen favorieten | NS Community
beantwoord

Verdwenen favorieten


Aangezien het feedbacktopic totaal genegeerd wordt de laatste maanden: 

 

Hoe heeft inSided het nu weer voor elkaar gekregen om al mijn favorieten te laten verdwijnen?

icon

Beste antwoord door Erryt NS 28 January 2021, 15:26

Bekijk origineel

121 reacties

Ik zie ze nu ook weer staan, maar de teller ontbreekt bij mij nu ook weer. Ik heb het wederom gemeld!

Je bent er maar druk mee Erryt, dat was niet m’n bedoeling haha. Thanks again!

Badge +3

Doe vooral niet te veel moeite. Het ‘probleem’ is vast wel bekend bij InSided want op forum.kpn.com precies hetzelfde.

Juist wel, bij een platform-breed issue zou je juist tempo verwachten, niet dit geneuzel.

 

Misschien moeten we eens aan inSided vragen of men JIRA gebruikt. Zou een hoop verklaren.

Badge +3

Oh daar heb ik wel eens mee gewerkt (of iets soortgelijks). Voor een klein team gaat het nog wel, maar zodra er van alles op de ‘back burner’ belandt, of taken heen en terug geschoven worden (‘wat moet ik hiermee, misschien heeft X tijd om ernaar te kijken?’) dan houdt het snel op natuurlijk… :sweat_smile:

Trage meuk vooral, dra-ma-tisch. Github > Bitbucket en andere Atlassian meuk.

Oh, het gaat steeds beter. Inmiddels zie ik bijvoorbeeld 

 helemaal niet meer tussen m’n favorieten. Als ik het topic open staat hij wel op “ingeschreven”. Vervelend, nu zie ik updates daar niet. Je zou er haast wat achter gaan zoeken……………………………… :thinking:

 

 

Badge +3

Vreemd, die staat bij mij als eerste (omdat er inderdaad 2 nieuwe reacties zijn). 

 

Ik moet eerlijk zeggen dat dit de eerste keer is dat een probleem niet binnen 24 uur wordt opgelost door Insided. Desondanks houden ze mij wel goed op de hoogte ondanks dat dit probleem nu wel een erg lang staartje krijgt.

Ik zie inmiddels de favorieten er weer tussen staan. Insided heeft gemeld dat het is opgelost. Als iemand deze topics er niet bij ziet staan dan verneem ik dat graag.

Ik mis nog steeds topics, waaronder het Feedback-topic waar ik net in reageer. Jammer dat inSided zulk brokkelwerk levert. Wat is de truc, ont-volgen en opnieuw volgen?

Wat is de truc, ont-volgen en opnieuw volgen?

Antwoord: werkt niet. Blijven ontbreken in favorieten. Gaat goed daar in dat keldertje aan de Singel zeg.

Dat is erg vreemd. Mijn teller doet het wel. Zou je mij een print-screen per mail willen sturen? 

Badge +3

Het aantal in het menu is inderdaad weer zichtbaar, maar ik krijg er maar 28 van de 30 te zien.

Dat zullen dan wel verwijderde topics zijn en is verder geen probleem, maar dat @Henk_NL recente topics mist zoals die over de programmering van een incheckzuil, terwijl die er bij mij wel tussen staat, is natuurlijk vreemd.

Ik mis van alles recents. Die counter is bij mij dik 2K, dat ga ik niet natellen. Maar vervelend is het wel. Ik ben echt ZO benieuwd naar de codebase van inSided, wil die spaghetti wel eens zien.

Badge +3

Het feedback topic heb ik zojuist op ingeschreven maar zag ik zo gauw niet in mijn lijst verschijnen. Keertje uit- en ingelogd en tellertje favorieten staat op 31 (dus eentje erbij).

Blijkt het topic (met laatste reactie 2 uur geleden) ergens op pagina 2 te staan! Tussen topics van 10 maanden tot een jaar oud (qua laatste reactie).

Op pagina 1 staan ook topics van 1 jaar geleden, dus die van 10 maanden geleden op pagina 2 staan ook verkeerd. :rolling_eyes:

 

Gaat weer soepeltjes bij inSided dus. Ik wil die codebase zien, echt. Zou er haast voor betalen.

Ik heb het al doorgezet. Hopelijk wordt het snel verholpen.

Insided vraagt mij of we alles weer zien. Ik zie alle topics weer staan met als eerste een topic met een reactie van 4 uur geleden. Ik heb daardoor het vermoeden dat deze het weer doet. Graag verneem ik jullie reactie en bevestiging hiervan.

Badge +3

Helaas, het werkt enigszins.

Dit is pagina 2 van mijn favorieten.

Volgens het tellertje zouden er 31 moeten zijn maar ik zie er dus maar 29. Verder komen topics waar ik me recent op ingeschreven heb (o.a. het feedback topic) soms ergens op pagina 2 te staan. Voor mij niet zo’n probleem maar als je 2000+ favorieten hebt is het lastig zoeken of zien of er nieuwe reacties zijn.

Verder zou het sticky topic over de Railpocket bij mij op pagina 1 moeten staan, boven een aantal topics die ook al 1 jaar oud zijn (qua laatste reactie)

Maar dit topic over verdwenen favorieten staat wél als eerste op pagina 1, net als die over de programmering van een incheckzuil.

Er zal dus iets opnieuw geïndexeerd/gesorteerd moeten worden, zoals @Henk_NL al aangaf?

Zucht*.

 

Bedankt Robert!

Er zal dus iets opnieuw geïndexeerd/gesorteerd moeten worden, zoals @Henk_NL al aangaf?

Blijf topics missen, waaronder het verkeerd ingestelde paaltje in Geldermalsen.

Oh, feedback-topic van Myriam bijvoorbeeld ontbreekt ook. Still same shit dus.

Badge +3

Het feedback-topic zal vast wel ergens staan, maar (net als bij mij) ergens waar je het niet verwacht.

Dat topic is sowieso ‘rot’ want na daar iets posten of wijzigen wordt je teruggestuurd naar pagina 9, met reacties uit 2016-2017 :disappointed_relieved:

Reageer