Ik ga ze niet missen eerlijk gezegd. Na de modernisering heb ik er nooit lekker in kunnen zitten/ werken.
ICM gaat er pas uit als ICNG het spul ook daadwerkelijk gaat vervangen en dat is nog niet het geval. Eerst gaat het op de HSL rijden, pas later komt er als het goed gaat een vervolgorder voor het vervangen van de ICM.
Een klein deel van de ICM's zijn al terzijde toch? Ik begreep dat er een aantal stellen per jaar uit de dienst zullen gaan. Evenals schadestellen.
Als de ICNG in dienst komt. Wat gaat er dan met de oudste ICM treinen gebeuren?
- Jammer genoeg slopen
- Verkopen aan andere bedrijven
- Als reserve houden, mocht er ooit een materieel tekort komen
- Verhuren aan particulieren voor €800,-
- Als vergadertrein voor bedrijven
Wellicht eerst een tijdje op reserve tot dat zeker is dat ICNG geen kinderziektes meer heeft en daarna wacht de sloper. Ik weet niet of er nog eentje naar een spoorwegmuseum gaat.
Ik denk het wel maar weet ik niet 100% zeker. Maar gaan dan de 3tjes eerst uit dienst of ook de 4tjes ook?
Verhuren aan particulieren voor €800
Lol, hoe verzin je dit?
Als je dit bedoelt om een trein te huren, om ermee over het spoor te rijden, dan kom je echt nog een hoop geld tekort.
Als de ICNG in dienst komt. Wat gaat er dan met de oudste ICM treinen gebeuren?
- Jammer genoeg slopen
- Verkopen aan andere bedrijven
- Als reserve houden, mocht er ooit een materieel tekort komen
- Verhuren aan particulieren voor €800,-
- Als vergadertrein voor bedrijven
Wellicht eerst een tijdje op reserve tot dat zeker is dat ICNG geen kinderziektes meer heeft en daarna wacht de sloper. Ik weet niet of er nog eentje naar een spoorwegmuseum gaat.
ICM gaat er pas uit als ICNG het spul ook daadwerkelijk gaat vervangen en dat is nog niet het geval. Eerst gaat het op de HSL rijden, pas later komt er als het goed gaat een vervolgorder voor het vervangen van de ICM.